Reklama za złotówkę – Tramwaje Warszawski ruszają z akcją wspierającą przedsiębiorców

Reklama za złotówkę – Tramwaje Warszawski ruszają z akcją wspierającą przedsiębiorców
Tramwaje Warszawskie ruszyły z akcją wspierającą przedsiębiorców, rzemieślników oraz ludzi kultury, którzy ucierpieli w wyniki pandemii koronawirusa – spółka oferuje możliwość reklamowania się w warszawskich tramwajach za symboliczną złotówkę dziennie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-08

Pandemia koronawirusa nie odpuszcza, w związku z czym Tramwaje Warszawskie postanowiły wyciągnąć pomocną dłoń do rzemieślników, ludzi kultury, edukatorów. Słowem – wszystkich tych, którzy ucierpieli w wyniku epidemii. 

W ramach akcji spółka przewożąca rocznie 25% wszystkich pasażerów komunikacji miejskiej (dane za rok 2019), oddaje do dyspozycji ekrany LCD umieszczone wewnątrz warszawskich tramwajów. Za symboliczną złotówkę dziennie oferuje warszawiankom i warszawiakom, prowadzącym działalność zarejestrowaną w Warszawie, możliwość zareklamowania swojego biznesu lub wydarzenia.

Z akcji przygotowanej przez Tramwaje Warszawskie skorzystać mogą fundacje i stowarzyszenia, instytucje i placówki edukacyjne, podmioty prowadzące działalność kulturalną i instytucje kultury (z wyłączeniem kin, teatrów, oper, operetek i filharmonii), a także osoby fizyczne prowadzące działalność artystyczną, rzemieślniczą i usługową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie. 

zdjęcie główne: facebook.com/tramwaje.warszawskie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec kwietnia br. TVN ruszyło z akcją pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, za pomocą której stacja chciała pomóc małym firmom znajdującym się w trudnej sytuacji z powodu pandemii koronawirusa i oferowała emitowanie reklam za symboliczną złotówkę. 

PS2

10 października 2019 roku Tramwaje Warszawskie zainaugurowały kolejną edycję swojej popularnej kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwiększenie świadomości na temat zagrożeń oraz konsekwencji nieodpowiedzialnych zachowań.