Pandemia koronawirusa nie odpuszcza, w związku z czym Tramwaje Warszawskie postanowiły wyciągnąć pomocną dłoń do rzemieślników, ludzi kultury, edukatorów. Słowem – wszystkich tych, którzy ucierpieli w wyniku epidemii.
W ramach akcji spółka przewożąca rocznie 25% wszystkich pasażerów komunikacji miejskiej (dane za rok 2019), oddaje do dyspozycji ekrany LCD umieszczone wewnątrz warszawskich tramwajów. Za symboliczną złotówkę dziennie oferuje warszawiankom i warszawiakom, prowadzącym działalność zarejestrowaną w Warszawie, możliwość zareklamowania swojego biznesu lub wydarzenia.
Zobacz również
Z akcji przygotowanej przez Tramwaje Warszawskie skorzystać mogą fundacje i stowarzyszenia, instytucje i placówki edukacyjne, podmioty prowadzące działalność kulturalną i instytucje kultury (z wyłączeniem kin, teatrów, oper, operetek i filharmonii), a także osoby fizyczne prowadzące działalność artystyczną, rzemieślniczą i usługową.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
zdjęcie główne: facebook.com/tramwaje.warszawskie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Pod koniec kwietnia br. TVN ruszyło z akcją pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, za pomocą której stacja chciała pomóc małym firmom znajdującym się w trudnej sytuacji z powodu pandemii koronawirusa i oferowała emitowanie reklam za symboliczną złotówkę.
PS2
10 października 2019 roku Tramwaje Warszawskie zainaugurowały kolejną edycję swojej popularnej kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwiększenie świadomości na temat zagrożeń oraz konsekwencji nieodpowiedzialnych zachowań.