TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Restauracja z Kłodzka wykorzystuje formułę viralu Elements Hotel & SPA, żeby pokazać straty po powodzi

Restauracja z Kłodzka wykorzystuje formułę viralu Elements Hotel & SPA, żeby pokazać straty po powodzi
Kłodzka restauracja Nota Bene, przy pomocy dobrze znanego viralu, prezentuje zniszczenia wywołane ostatnimi powodziami. Z sieci płyną słowa wsparcia.
O autorze
1 min czytania 2024-09-18

Nawiedzające południową część Polski powodzie wyrządziły olbrzymie szkody zarówno w prywatnych mieszkaniach i domach, jak i w miejscach użytku publicznego. Dorobki życia stracili m.in. właściciele sklepów, punktów gastronomicznych, czy usługowo-handlowych.

Jednym punktów na mapie Kłodzka, które ucierpiały wyjątkowo dotkliwie, jest restauracja Nota bene. Pracownicy lokalu umieścili w mediach społecznościowych nagranie, którego format nawiązuje do viralu stworzonego przez ekipę Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju. Tym razem jednak 38-sekundowa rolka, zamiast atrakcji czekających na gości, ukazuje skalę zniszczeń, jakie spowodowała woda.

„Tak się nazywamy”, „tu pijemy kawę”, „tu jemy” słychać w nagraniu dobrze znane zwroty, a na kontrastujących z nimi obrazach widać m.in. zrujnowane wnętrza restauracji, kłodzki rynek, który również dotkliwie ucierpiał podczas powodzi, a także straż pożarną pomagającą walczyć o powrót do codzienności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opublikowany na facebookowym koncie Nota Bene filmik obejrzało już ponad milion użytkowników, a w komentarzach, których upływie 24 godzin jest ponad czterysta, dominują słowa pełne otuchy i wiary w to, że niebawem restauracja znowu zacznie funkcjonować. Internauci zapewniają, że chętnie znowu odwiedzą lokal, przyjeżdżając do Kłodzka nawet na najdalszych zakątków Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agnieszkę i Wojtka Majdańskich, właścicieli restauracji można wspierać w zbiórce na portalu zrzutka.pl: https://zrzutka.pl/notabene

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Facebook

PS ORLEN, InPost, Biedronka, Lidl i inne marki wspierają poszkodowanych w powodzi

Powódź, która nawiedziła południowe rejony Polski, wyrządziła i wciąż wyrządza ogromne szkody dla ich mieszkańców. Z pomocą powodzianom ruszyły więc firmy z wielu branż, m.in. Lid, Biedronka, AMIC, InPost i inni.

PS2 Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA

Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.