Proces ofertowania potrafi być czasochłonny i sprawiać wiele trudności. Dlatego, aby go ułatwić i zwiększyć efektywność handlowców i marketerów, warto skorzystać z narzędzi do skutecznego ofertowania, takich jak Sellizer, który pomoże Ci zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność Twoich ofert (a także sprzedaż) co najmniej 9-krotnie.
Sellizer jest kompleksowym narzędziem skierowanym głównie do przedstawicieli handlowych, mającym na celu usprawnienie procesu ofertowania, a co za tym idzie – przyspieszenie domknięcia sprzedaży oraz zwiększenie efektywności prowadzonych działań. Oprócz gotowych integracji m.in. z Livespace i Outlook, Sellizer posiada wtyczkę API, dzięki której możesz dowolnie łączyć go z innymi systemami, czy narzędziami, z których korzystasz na co dzień. Może on jednak działać również jako samodzielny mechanizm. Co ważne, jest on wyjątkowo szybki do wdrożenia, łatwy i intuicyjny w obsłudze, dzięki czemu nowi użytkownicy nie powinni mieć jakichkolwiek trudności z jego opanowaniem.
Powiadomienia o każdorazowym otwarciu oferty
Zobacz również
Jedną z kluczowych zalet Sellizera jest wysyłanie powiadomienia poprzez e-mail, czy sms natychmiast, za każdym razem, gdy klient otworzy wysłaną do niego ofertę.
Co zyskujesz dzięki powiadomieniom o otwarciu oferty?
Dzięki temu nie dość, że wiesz, czy klient zapoznał się z Twoją ofertą i jest nią w ogóle zainteresowany, to dodatkowo możesz skontaktować się z nim w najodpowiedniejszym momencie, gdy jest on na bieżąco z jej lekturą – nawet w sytuacji, gdy przeczyta on Twoją wiadomość pod dłuższym okresie. Kontakt z klientem w ciągu 5 minut od otwarcia oferty może zwiększyć sprzedaż aż 9-krotnie*. Dzięki temu, że klient jest na bieżąco z Twoją ofertą, masz także pewność, że nie zapomniał on jej treści i najprawdopodobniej ma odnośnie niej pytania, na które możesz od razu udzielić odpowiedzi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Automatyzacja wysyłki ofert wraz z follow-upami
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niezwykle istotna w przypadku Sellizera jest pełna automatyzacja procesu wysyłania ofert. Na podstawie stworzonych przez Ciebie szablonów, system automatycznie wyśle spersonalizowane wiadomości do wybranych odbiorców. Co ważne, oferty wysyłane są z Twojego adresu e-mail, dzięki czemu odbiorca nie ma poczucia, że pisze do niego automat.
W ramach narzędzia możesz także wysyłać zautomatyzowane wiadomości follow-up na podstawie uprzednio stworzonych scenariuszy. Wiadomości mogą być wysyłane w dowolnie określonym czasie od spełnienia warunku, co także nadaje im realizmu i nie przywodzi na myśl automatyzacji. Sellizer pozwala ustawić wysyłkę powiadomień w momencie, gdy klient np.
- nie otworzył oferty przez określony czas;
- otworzył ofertę w ciągu określonego czasu od jej wysyłki;
- spędził na czytaniu oferty określony czas.
Co zyskujesz dzięki automatyzacji?
Dzięki wykorzystaniu automatyzacji nie będziesz musiał na bieżąco pilnować terminu wysyłki każdej wiadomości i o niej pamiętać, a także znacząco zaoszczędzisz czas przeznaczany na żmudną pracę polegającą na wysyłaniu ofert oraz follow-upów – tym bardziej, że 80% sprzedaży wymaga aż 5-krotnego ponowienia kontaktu, a 90% handlowców rezygnuje już po pierwszej próbie*. Pamiętajmy, że klient raczej sam się z nami nie skontaktuje – to my musimy pilnować kontaktu.
Sellizer udostępnia opcję stworzenia specjalnych formularzy do zbierania leadów, które można zamieścić na stronie www. Po wpisaniu przez klienta adresu e-mail w formularzu automatycznie wysłana zostanie do niego spersonalizowana wiadomość z ofertą, a sam kontakt zostanie dodany w panelu w narzędziu.
Szczegółowe statystyki dotyczące wysyłanych plików
Ważnym elementem Sellizera jest analityka sprzedaży i raportowanie. Narzędzie dostarcza dokładne statystyki dotyczące wysyłanych klientom ofert. Dzięki temu dowiesz się m.in. kiedy klient otworzył ofertę i jak długo się z nią zapoznawał, czy przesłał ją dalej współpracownikom lub wydrukował, a także ile czasu spędził, czytając konkretne strony i które strony pominął – pozwoli Ci to określić, które elementy oferty okazały się dla niego najbardziej interesujące, co może być przydatne podczas przygotowania do pierwszej rozmowy z nim, a także do dalszego ulepszania oferty. Ponadto w narzędziu dostępne są informacje dotyczące m.in. lokalizacji i urządzenia, na którym otwarto ofertę, jego adresu IP, rozdzielczości ekranu oraz wykorzystywanej przeglądarki.
Wszystkie statystyki udostępniane są w narzędziu w czasie rzeczywistym (aktualizowane co 5 sekund), co pozwala podczas rozmowy z klientem na bieżąco obserwować dane dotyczące jego zachowania i interakcji z plikiem ofertowym.
Co zyskujesz dzięki szczegółowym statystykom przeglądania oferty?
Możliwość stałego ulepszania ofert i ich personalizacji, wyróżnianie pewnych elementów, usuwanie, bądź dopracowywanie innych, a także komfort pracy – wiesz, o czym rozmawiać z klientem podczas pierwszej rozmowy.
Istotnym czynnikiem wyróżniającym Sellizer od innych rozwiązań tego typu dostępnych na rynku jest wykorzystanie autorskiego mechanizmu predykcyjnego, opartego na sztucznej inteligencji i machine learningu. Na podstawie zebranych danych określa on atrakcyjność danego klienta i prawdopodobieństwo sfinalizowania oferty.
Nie czekaj i zwiększ swoją sprzedaż z Sellizer
Jeśli zależy Ci na zwiększeniu efektywności i wydajności swojego procesu ofertowania, a w efekcie również sprzedaży, do tego chcesz zaoszczędzić mnóstwo czasu i pracować komfortowo, Sellizer jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Dzięki niemu Twoje oferty będą co najmniej 9x skuteczniejsze. Dlatego nie czekaj dłużej i sam wypróbuj to rozwiązanie za darmo przez 14 dni.
Więcej informacji na temat Sellizera znajduje się na stronie www.sellizer.pl.
Artykuł powstał we współpracy z Sellizer.