Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna, największa polska platforma e-commerce – Allegro – planuje wprowadzenie innowacyjnej usługi, jaką ma być sprzedaż alkoholu online. Dostawy miałyby odbywać się za pośrednictwem kurierów, którzy mogliby zweryfikować wiek odbiorcy przy dostawie paczki.
– Z naszych badań wynika, że klienci są tym zainteresowani – komentuje Marcin Gruszka, rzecznik Allegro.
Zobacz również
W informacji podano, że firma nie mówi jeszcze o szczegółach, ponieważ wciąż ma wiele wątpliwości. Nic dziwnego, w końcu alkohol to temat, który w Polsce budzi skrajnie różne emocje. Kolejne miasta wprowadziły zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych. Rozwiązanie, o którym myśli Allegro, mogłoby z kolei przyczynić się do ułatwienia dostępu do trunków.
PS 20 tys. zł grzywny dla Bartłomieja Misiewicza za reklamowanie wódki
Były rzecznik prasowy MON-u został ukarany grzywną w wysokości 20 tys. zł za niezgodne z prawem promowanie wódki „Misiewiczówka” na Twitterze.
PS2 Marketing alkoholowy – jak wygląda w Polsce i czy powinien zostać ograniczony?
Nikogo w Polsce nie dziwi wyraźna ekspozycja alkoholu w sklepach, sprzedaż wódki na stacjach benzynowych i billboardy z piwem na ulicach. Alkohol jest przecież w naszej kulturze od zawsze i towarzyszy nam podczas mniejszych i większych spotkań. Dlaczego zatem producenci mieliby go nie promować?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing