Rewolucyjnego charakteru dodają im naturalne owsiane betaglukany, obniżające poziom cholesterolu.
Producent płatków śniadaniowych Nestlé ogłasza rewolucję w zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, widocznej także w punktach sprzedaży. Nowoczesne, naturalne i apetyczne wzornictwo znacznie wybija się na tle innych produktów spożywczych. Standy degustacyjne, plakaty, wobblery stanowią subtelny, ale widoczny i czytelny marketing w sklepach – nowe płatki owsiane Nestlé to zdrowa i smaczna alternatywa śniadaniowa.
Zobacz również
Za kreację materiałów POS, prasy oraz billboardów, nie tylko w Polsce, ale także w krajach bałtyckich, odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa 4 All.
![PayPo: Ponad połowa Polaków nie zamierza wydać na organizację świąt więcej niż rok temu [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/paypo-zakupy-wielkanoc-badanie-142x0-c-default.jpg)
PayPo: Ponad połowa Polaków nie zamierza wydać na organizację świąt więcej niż rok temu [BADANIE]