Celem nowej kampanii Decathlon jest zachęcenie młodych osób do aktywnego spędzania czasu – zwłaszcza w okresie zbliżającej się wiosny. Marka podkreśla w swojej komunikacji, że aktywność fizyczna i sport pomagają „złapać oddech” i zdystansować się od codziennej rutyny, a jednocześnie gwarantują dobrą zabawę.
W rolę głównego bohatera kampanii Decathlonu wcielił się ReZigiusz – jeden z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych polskich influencerów, który zgromadził na swoich kanałach ponad 4,5 mln widownię. W ramach współpracy z marką ReZi będzie promował aktywny wypoczynek na własnym przykładzie.
Zobacz również
– Wybór ReZiego to nie przypadek – jest nie tylko legendą polskiego YouTube, ale przede wszystkim ogromnym fanem sportu, który zaraża swoich widzów aktywnym stylem życia. Sam twórca nie tylko regularnie korzysta z naszego sprzętu, ale przede wszystkim jego otwartość do próbowania nowych rzeczy i aktywność stoją w zgodzie z wartościami, które wyznaje Decathlon. Wszystko to sprawia, że ta współpraca ma niemal naturalny charakter – zdradza Krzysztof Gońka, head of brand & communication Decathlon Polska
W kampanii zobaczymy m.in. rower MTB Rockrider ST 120, który zostanie poddany kilku testom przez YouTubera. W komunikacji pojawią się też dodatkowe atuty produktów Decathlonu – w przypadku roweru będzie to m.in. darmowy przegląd w serwisie sportowym marki przez pół roku od zakupu oraz dożywotnia gwarancja na ramę, kierownicę i mostek.
– Ogromnie cieszę się na tę współpracę, bo mam poczucie, że niemal w 100% oddaje mój styl życia i spędzania wolnego czasu. Ekipa Decathlonu, podobnie jak ja, ceni sobie aktywność i nie lubi nudy – więc dość szybko złapaliśmy dobry kontakt i podjęliśmy się realizacji naprawdę spektakularnych planów zdjęciowych. Widać w tym wszystkim sporo świeżości i pomysłów na aktywny wypoczynek, a całej kampanii dodatkowo sprzyja zbliżająca się wiosna. Mam bardzo silne poczucie, że robimy dobrą robotę – Remigiusz Wierzgoń.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Szeroka kampania będzie emitowana w telewizji oraz na nośnikach outdoorowych w całej Polsce. Działania w internecie obejmą publikacje w kanałach Decathlonu i ReZiego oraz profile dodatkowych influencerów zajmujących się sportem i lifestyle’em.
Słuchaj podcastu NowyMarketing