ReZigiusz został twarzą wiosennej kampanii Decathlon

„Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” – pod takim hasłem powstała nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został jeden z najpopularniejszych polskich influencerów, ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
O autorze
1 min czytania 2023-03-07

Celem nowej kampanii Decathlon jest zachęcenie młodych osób do aktywnego spędzania czasu – zwłaszcza w okresie zbliżającej się wiosny. Marka podkreśla w swojej komunikacji, że aktywność fizyczna i sport pomagają „złapać oddech” i zdystansować się od codziennej rutyny, a jednocześnie gwarantują dobrą zabawę.

W rolę głównego bohatera kampanii Decathlonu wcielił się ReZigiusz – jeden z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych polskich influencerów, który zgromadził na swoich kanałach ponad 4,5 mln widownię. W ramach współpracy z marką ReZi będzie promował aktywny wypoczynek na własnym przykładzie.

– Wybór ReZiego to nie przypadek – jest nie tylko legendą polskiego YouTube, ale przede wszystkim ogromnym fanem sportu, który zaraża swoich widzów aktywnym stylem życia. Sam twórca nie tylko regularnie korzysta z naszego sprzętu, ale przede wszystkim jego otwartość do próbowania nowych rzeczy i aktywność stoją w zgodzie z wartościami, które wyznaje Decathlon. Wszystko to sprawia, że ta współpraca ma niemal naturalny charakter – zdradza Krzysztof Gońka, head of brand & communication Decathlon Polska

W kampanii zobaczymy m.in. rower MTB Rockrider ST 120, który zostanie poddany kilku testom przez YouTubera. W komunikacji pojawią się też dodatkowe atuty produktów Decathlonu – w przypadku roweru będzie to m.in. darmowy przegląd w serwisie sportowym marki przez pół roku od zakupu oraz dożywotnia gwarancja na ramę, kierownicę i mostek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ogromnie cieszę się na tę współpracę, bo mam poczucie, że niemal w 100% oddaje mój styl życia i spędzania wolnego czasu. Ekipa Decathlonu, podobnie jak ja, ceni sobie aktywność i nie lubi nudy – więc dość szybko złapaliśmy dobry kontakt i podjęliśmy się realizacji naprawdę spektakularnych planów zdjęciowych. Widać w tym wszystkim sporo świeżości i pomysłów na aktywny wypoczynek, a całej kampanii dodatkowo sprzyja zbliżająca się wiosna. Mam bardzo silne poczucie, że robimy dobrą robotę – Remigiusz Wierzgoń.

Szeroka kampania będzie emitowana w telewizji oraz na nośnikach outdoorowych w całej Polsce. Działania w internecie obejmą publikacje w kanałach Decathlonu i ReZiego oraz profile dodatkowych influencerów zajmujących się sportem i lifestyle’em.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się