TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rihanna oficjalnym partnerem marki PUMA

W dniu 16 grudnia 2014 roku ikona stylu i popkultury Rihanna podpisała wieloletni kontrakt z PUMĄ. Z początkiem stycznia 2015 roku Rihanna zostanie globalnym ambasadorem marki PUMA dla damskiej linii odzieży sportowej i obejmie stanowisko Dyrektora kreatywnego.
O autorze
1 min czytania 2014-12-17

Rihanna wniesie do kolekcji PUMY wrażliwość estetyczną, oryginalny styl i innowacyjne podejście do mody. Wykorzysta swoją niepowtarzalną energię w reprezentowaniu marki PUMA na całym świecie.

Rihanna będzie twarzą damskiej linii odzieży sportowej PUMA. Połączenie osobowości artystki wraz ze sportowym duchem PUMY zaowocuje świeżym, przyszłościowym i niecodziennym podejściem do sportu, fitnessu i stylu życia. Rihanna przy wsparciu PUMY wniesie swój osobisty urok i kreatywność do świata sportu. Będzie tworzyć nowe formy, trendy i style w rozwijającym się segmencie obuwia i odzieży sportowej.

Rihanna będzie też pełnić funkcję Dyrektora kreatywnego PUMA dla kategorii odzieży sportowej. Jej współpraca z zespołem kreatywnym przełoży się bezpośrednio na kolekcje 2015 roku.

Rihanna skomentowała partnerstwo z PUMĄ: Wspaniale znaleźć markę, która stawia na siłę i indywidualność. Nie mogłam znaleźć lepszego partnera do współpracy jako Dyrektor kreatywny. Jestem bardzo podekscytowana na samą myśl o tym, co uda mi się stworzyć razem z PUMĄ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rihanna będzie twarzą kampanii Forever Faster i wystąpi u boku światowej klasy sportowców, ambasadorów PUMY, takich jak Usain Bolt czy Sergio Aguero. PUMA wspólnie z Rihanną, podczas różnorodnych imprez adresowanych do klientów i handlowców, treningów i programów fitness w mediach społecznościowych oraz w kampaniach produktowych, będzie zachęcać ludzi całym świecie do ćwiczeń i bycia aktywnym.

Dyrektor generalny PUMA Bjørn Gulden zaznaczył, że współpraca z Rihanną to dla PUMY fantastyczny krok naprzód. Rihanna jest doskonałym ambasadorem PUMY, jest ambitna, ma charyzmę i jest indywidualistką. Jej wartości pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: pewność siebie, odwaga, determinacja i radość życia. Znalezienie odpowiedniego, inspirującego partnera do kategorii fitness było dla nas niezwykle ważne. Zwłaszcza że mamy silną obsadę ambasadorów PUMY w segmencie piłki nożnej, biegania i sportów motorowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Adam Petrick, Global Brand & Marketing Director w firmie PUMA powiedział: Rihanna przynosi radość ludziom na całym świecie, rozpala ich, a przy tym budzi szacunek. PUMA podziwia ją za to, że nie czeka na coś wielkiego, tylko sama wyprzedza trendy w modzie, stylu, muzyce czy wkrótce w sporcie. Nie możemy się doczekać, aby wspólnie z Rihanną zacząć poprawiać kondycję kobiet na całym świecie. Rihanna ma świadomość swojego ciała i jest bardzo zdeterminowana we wszystkim co robi – jest odzwierciedleniem kobiety widzianej oczami PUMY.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się