Rihanna oficjalnym partnerem marki PUMA

W dniu 16 grudnia 2014 roku ikona stylu i popkultury Rihanna podpisała wieloletni kontrakt z PUMĄ. Z początkiem stycznia 2015 roku Rihanna zostanie globalnym ambasadorem marki PUMA dla damskiej linii odzieży sportowej i obejmie stanowisko Dyrektora kreatywnego.
O autorze
1 min czytania 2014-12-17

Rihanna wniesie do kolekcji PUMY wrażliwość estetyczną, oryginalny styl i innowacyjne podejście do mody. Wykorzysta swoją niepowtarzalną energię w reprezentowaniu marki PUMA na całym świecie.

Rihanna będzie twarzą damskiej linii odzieży sportowej PUMA. Połączenie osobowości artystki wraz ze sportowym duchem PUMY zaowocuje świeżym, przyszłościowym i niecodziennym podejściem do sportu, fitnessu i stylu życia. Rihanna przy wsparciu PUMY wniesie swój osobisty urok i kreatywność do świata sportu. Będzie tworzyć nowe formy, trendy i style w rozwijającym się segmencie obuwia i odzieży sportowej.

Rihanna będzie też pełnić funkcję Dyrektora kreatywnego PUMA dla kategorii odzieży sportowej. Jej współpraca z zespołem kreatywnym przełoży się bezpośrednio na kolekcje 2015 roku.

Rihanna skomentowała partnerstwo z PUMĄ: Wspaniale znaleźć markę, która stawia na siłę i indywidualność. Nie mogłam znaleźć lepszego partnera do współpracy jako Dyrektor kreatywny. Jestem bardzo podekscytowana na samą myśl o tym, co uda mi się stworzyć razem z PUMĄ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rihanna będzie twarzą kampanii Forever Faster i wystąpi u boku światowej klasy sportowców, ambasadorów PUMY, takich jak Usain Bolt czy Sergio Aguero. PUMA wspólnie z Rihanną, podczas różnorodnych imprez adresowanych do klientów i handlowców, treningów i programów fitness w mediach społecznościowych oraz w kampaniach produktowych, będzie zachęcać ludzi całym świecie do ćwiczeń i bycia aktywnym.

Dyrektor generalny PUMA Bjørn Gulden zaznaczył, że współpraca z Rihanną to dla PUMY fantastyczny krok naprzód. Rihanna jest doskonałym ambasadorem PUMY, jest ambitna, ma charyzmę i jest indywidualistką. Jej wartości pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: pewność siebie, odwaga, determinacja i radość życia. Znalezienie odpowiedniego, inspirującego partnera do kategorii fitness było dla nas niezwykle ważne. Zwłaszcza że mamy silną obsadę ambasadorów PUMY w segmencie piłki nożnej, biegania i sportów motorowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Adam Petrick, Global Brand & Marketing Director w firmie PUMA powiedział: Rihanna przynosi radość ludziom na całym świecie, rozpala ich, a przy tym budzi szacunek. PUMA podziwia ją za to, że nie czeka na coś wielkiego, tylko sama wyprzedza trendy w modzie, stylu, muzyce czy wkrótce w sporcie. Nie możemy się doczekać, aby wspólnie z Rihanną zacząć poprawiać kondycję kobiet na całym świecie. Rihanna ma świadomość swojego ciała i jest bardzo zdeterminowana we wszystkim co robi – jest odzwierciedleniem kobiety widzianej oczami PUMY.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się