Zespół Cityboard Digital jest odpowiedzialny za kreację nowej kampanii radia RMF MAXXX, planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach digital. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, w programmatic, Google/Search, na TikToku, Pintereście, Spotify, Snapchacie oraz w serwisach VOD.
W kampanii wizerunkowej RMF MAXXX chce zachęcić do udziału w kilkunastu konkursach, w których do zdobycia będą limitowane i designerskie gadżety, wymyślane przez zespół stacji, a produkowane przez małe, często rodzinne, polskie firmy, które stawiają na ekologię i wykorzystują przyjazne środowisku materiały.
Zobacz również
Agencja odpowiada również za stworzenie efektów AR/VR, Digital Stickersów (GIPHY), scenariuszy do spotów audio, a także za postprodukcję video (15 s i 30 s), które będą promowały kampanię na YouTube, platformach social mediowych oraz VOD.
– Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF MAXXX w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR” – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
– Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy – mówi Karolina Sułkowska, brand manager RMF MAXXX.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Umowa jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital przetargu. Po stronie Cityboard Digital za realizację kampanii odpowiadają: Mateusz Bojanowski, Bertrand Łastowiecki, Paula Ryniewicz oraz Anna Smykla.
Słuchaj podcastu NowyMarketing