Od 24 maja br. będzie można spróbować lodów, które zostały opracowane i przygotowane przez Good Lood wraz z Robertem Makłowiczem i Synami, Mikołajem i Ferdynandem. Są to lody pełne świeżego mleka, prawdziwej wanilii w połączeniu z oliwą Nocellara od Makłowicz i Synowie, oprószone cytrusowym pieprzem Timut, dostępne w Loodspotach Good Lood w Krakowie i Warszawie oraz z dostawą Good Lood Delivery.
Zobacz również
W ofercie firmy Makłowicz i Synowie, która od niemal roku funkcjonuje na polskim rynku, znajdziemy gotowe dania i sosy inspirowane kuchniami świata oraz autentycznie włoskie produkty, w tym m.in. szeroką gamę oliw, począwszy od klasycznej oliwy infuzowanej bazylią, czosnkiem czy chilli, na oliwie truflowej i niezwykłej Nocellari skończywszy.
– W relacjach biznesowych, podobnie jak w życiu, stawiamy na wartości takie jak rodzinność i tradycja. Wybieramy to, co autentyczne i bliskie rodzinie. To właśnie te czynniki […] zadecydowały o podjęciu współpracy z firmą Good Lood – mówią Mikołaj i Ferdynand Makłowiczowie.
Zdjęcia: mat. pras.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing