Robert Antolak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale marketingu i systemów identyfikacji wizualnej.
Doświadczenie zbierał w takich agencjach jak Peppermint, McCANN Ericson MRM, FireFly, Ars Thanea czy DDB&tribal.
Zobacz również
Współtworzył kampanie: BPH – Zwykły Bohater, Coca-Cola/Burn – Burning Heads, Discovery Channel – Thrill of Discovery, McDonald’s: Ja i mój BigMac, Do maka na kurczaka czy Mam smaka na maka.
Najważniejsi klienci: Coca-Cola, Wedel, Burger King, KFC, Orange, BPH, Nutricia, Discovery Channel, McDonald‘s, Rama, Flora, Algida.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]