Robert Burneika, znany jako Hardkorowy Koksu dołącza do grona osób prowadzonych przez agencję gamingową Fantasyexpo

Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu.
O autorze
1 min czytania 2020-08-04

Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program – Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi współpracami Roberta Burneiki, a także pomoże w Jego dalszym rozwoju.

– Fantasyexo jest hardcorowe. Od dawna śledzę ich poczynania na rynku i widzę jak świetnie układa im się współpraca z innymi gwiazdami. Mam nadzieję, że nasze połączenie zaowocuje fajnymi projektami i świetną zabawą. Pracowaliśmy razem w 2017 roku przy Snickersie i już wtedy zaskoczył mnie ich ogar. Lipy nie będzie! – mówi Robert Burneika.

Po wielu latach ciężkiej pracy i postawy życiowej Robert na swoich kanałach social media zgromadził ponad 1 000 000 followersów co przekłada się na kilka milionów wyświetleń jego publikacji. Wszystkie aktywności Roberta w sieci spotykają się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem fanów. Jest też częstym gościem różnych stacji telewizyjnych.

– Robert słynie z ogromnego poczucia humoru i dystansu do siebie. Swoją naturalnością i autentycznością zyskuje uznanie wśród różnego rodzaju fanów, których grono stale się powiększa. Wystarczy spojrzeć w jego kanały social media i zobaczymy setki pozytywnych reakcji i wiele komentarzy. Zakulisowo powiem, że zasięg Jego kanałów jest imponujący,a regularne posty na facebooku potrafią przekraczać co parę dni 10 milionów reachu – komentuje Bartosz Urbańczyk, manager Roberta z ramienia Fantasyexpo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fantasyexpo zrzesza wielu popularnych influencerów. Specjalizuje się przede wszystkim, w tych, którzy kojarzeni są z gamingiem i esportem. Dlatego wśród gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo znajdziemy takie osoby jak Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski czy Michał ‘MICHU’ Muller, który dołączył ostatnio. W zeszłym roku jednak Fantasyexpo wykonało pewnego rodzaju eksperyment i do współpracy zaprosiło Karola Paciorka oraz Włodka Markowicza, kojarzonych z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek.

– Niestandardowe i nieoczywiste podejście do biznesu zawsze przekłada się na ciekawe projekty. Jestem szalenie zadowolony, że możemy współpracować zarówno z Karolem jak i z Włodkiem. Dzięki naszym działaniom, chłopaki poszerzyli swój zasięg także o środowisko gamingowe oraz urozmaicili tworzony kontent. Zawsze dbamy o dobro klienta i gwiazd, które z nami współpracują – mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się