Robert Kubica zapisał się w naszych sercach jako najwybitniejszy rodzimy kierowca, pierwszy i jedyny w historii Polak, który zasiadł za sterami bolidu Formuły 1 podczas Grand Prix F1. 34-letni krakowianin debiutował w królowej klas motorsportu w 2006 roku, by jeszcze w tym samym sezonie stanąć na podium, a dwa lata później zwyciężyć w Grand Prix Kanady i zająć najwyższe w jego dotychczasowej karierze, czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej. I choć z powodu wypadku w 2011 roku Kubica na pewien czas musiał wycofać się z F1, w 2013 roku udowodnił swój talent, zdobywając tytuł rajdowego mistrza świata WRC2. Trzy lata temu powrócił na tor F1, by w 2020 roku zająć fotel kierowcy rezerwowego i rozwojowego zespołu Alfa Romeo Racing, obecnie Alfa Romeo Racing Orlen. Wyróżniony tytułem „Najlepszego Sportowca Polski” 2008 roku, uznany za „Człowieka Roku 2012” przez brytyjski magazyn motoryzacyjny „Top Gear” i „Osobowość Roku FIA” w 2013 roku wykazał się nie tylko niezwykłym talentem, ale też niezłomnością w dążeniu do celu. Jego historia i cechy charakteru wpisują się w wartości marki Alfa Romeo, która swoje dziedzictwo zbudowała na torach wyścigowych, w tym sukcesach w F1 w pierwszych dwóch sezonach mistrzostw, zdobytych przez sławy: Giuseppe Farinę i Juana Manuela Fangio. Właśnie dlatego Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, w tym roku został ambasadorem marki w Polsce i promotorem kampanii 5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care.
Nowa strategia marki, w którą wpisują się 5-letnia Przedłużona Gwarancja Maximum Care i powołanie na ambasadora Roberta Kubicy, stanowi mocny argument w zmianie sposobu postrzegania marki w aspekcie szeroko rozumianej niezawodności i jakości. Polskiego kierowcę F1 już od stycznia możemy zobaczyć w kampanii reklamowej Alfa Romeo w telewizji, w Internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie kraju.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W ostatnich dniach grudnia 2020 r. Alfa Romeo ogłosiła program 5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care na wszystkie modele nowych samochodów marki z limitem przebiegu do 200 tys. km.
Procesy związane z projektowaniem, produkcją i obsługą posprzedażową Alfy Romeo przełożyły się na najwyższą jakość i niezawodność oferowanych samochodów, cechy, które marka chce szczególnie podkreślić w 2021 roku. Oferta, adresowana zarówno do Klientów biznesowych, jak i indywidualnych, obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne, realizowaną przez FCA Poland przez całe 5 lat. Gwarancji podlegają m.in. silnik, układy kierowniczy, hamulcowy, BSG (Belt Start Generator), skrzynia biegów, układ klimatyzacji, systemy ochrony i bezpieczeństwa, układy trakcji elektrycznej, chłodzenia i zasilania paliwem, podzespoły elektryczne, przyrządy, przeniesienie napędu, zawieszenie i multimedia. W ramach usługi Klientowi przysługuje pokrycie pełnego kosztu części, materiałów i robocizny niezbędnych do wykonania napraw, obsługa i naprawa na terenie Europy oraz w kilku państwach ościennych (szczegóły u Dealerów). Program zabezpiecza przed inflacją, wzrostem cen części, materiałów, robocizny i podatku VAT, zachowuje ważność w całej sieci serwisowej FCA marki Alfa Romeo i gwarantuje stosowanie oryginalnych części zamiennych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]