Od listopada tego roku Robert Lewandowski będzie promował markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii wereable. Zaangażowanie piłkarza wpisuje się w strategię komunikacyjną marki, opartą na haśle Make it Possible.
– Jesteśmy świadkami otwarcia nowego rozdziału w strategii marketingowej marki Huawei – powiedział Wang Yanming, Prezydent regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG. – Do tej pory wspieraliśmy sport na poziomie lokalnym, jak na przykład polo na Węgrzech, czy hokej na lodzie w Czechach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając światowe portfolio marki, otwieramy się na sport w formacie globalnym, nie tylko sponsorując kluby piłkarskie, ale także podejmując współpracę z gwiazdami sportu. Stawiamy na osoby, których historia i osobowość idealnie wpasowują się strategię firmy Huawei – dodaje.
Zobacz również
Huawei aktywnie angażuje się w sport, szczególnie piłkę nożną. Współpracuje z federacjami i klubami piłkarskimi oraz sportowcami na całym świecie. Sponsorował lub sponsoruje m.in. ligę hiszpańską i drużyny, takie jak Atletico de Madrid, Ajax Amsterdam, AC Milan, Borussia Dortmunt, Paris Saint Germain, Wellington Phoenix.
Robert Lewandowski jest czołowym napastnikiem klubu piłkarskiego Bayern Monachium i kapitanem reprezentacji Polski, W sezonie 2014-2015 był drugim najlepszym strzelcem Bundesligi, zdobywając 17 bramek w 31 meczach. 22 września pobił rekord Bundesligi, zdobywając 5 bramek w zaledwie 8 minut i 59 sekund, zostając najszybszym strzelcem w jej historii, a także w historii czołowych lig europejskich. Droga do sukcesu Lewandowskiego nie była prosta. Piłkarz wielokrotnie pokonywał przeciwności losu, jakie stawiało przed nim życie i inni ludzie, nieustępliwie dążąc do spełnienia swoich pragnień. Dzięki ciężkiej pracy i wierze we własne siły, uczynił możliwym spełnienie swojego marzenia.
– Robert Lewandowski konsekwentnie dążył do realizacji swoich celów. Pokonując po drodze wiele trudności pokazał, że dzięki pasji i ciężkiej pracy sukces jest w zasięgu ręki. Sprawił, że marzenie małego chłopca o byciu profesjonalnym piłkarzem stało się możliwe. Hasłem naszej firmy jest „Make it Possible”. Robert świetnie wpisuje się w to przesłanie – mówi Wang Yanmin. – W Huawei aktywnie wspieramy sportowców na całym świecie, realizując nasze hasło, spełniając sny sportowców i starając się być bliżej naszych klientów – podsumowuje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Huawei założony został w 1987 roku i rozpoczął działalność jako bardzo mała firma zatrudniająca kilkudziesięciu pracowników. W trakcie 28 lat działalności założyciele firmy musieli pokonać wiele przeszkód, ale nigdy się nie poddali. Dzisiaj, dzięki innowacjach skoncentrowanych na wymaganiach klientów, ciągłej inwestycji w badania i rozwój oraz ciężkiej pracy, Huawei jest obecny w ponad 170 krajach i regionach i urósł do marki rozpoznawalnej globalnie, jednej ze 100 największych marek na świecie wg rankingu Interbrand.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo się cieszę z możliwości współpracy z firmą Huawei z której hasłem „Make it Possible” się utożsamiam – powiedział Robert Lewandowski. – Wierzę, że dzięki naszej wspólnej pracy świadomość konsumentów o tej marce się pogłębi i zainspiruje niejedną osobę w spełnianiu swoich marzeń”.
Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z Huawei 9 listopada i będzie aktywnie promował markę różnymi działaniami.