Robert Lewandowski lubi wybierać to, co najlepsze. Nic dziwnego – sam, nie tylko na boisku, daje z siebie wszystko. Dlatego stawia na innowacyjne produkty Gillette, które miał już kilkukrotnie przyjemność wspierać, tak jak Gillette Fusion ProGlide z zaawansowaną technologią ostrzy czy Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™ – maszynkę do golenia z ruchomą rączką, która obraca się i dostosowuje do kształtów twarzy mężczyzny. Dotychczasowe inicjatywy Procter&Gamble i najlepszego polskiego piłkarza były bardzo owocne – dlatego marka Gillette oraz Robert Lewandowski postanowili kontynuować współpracę. Stąd kolejny wspólny projekt, który rozpoczyna się już w czerwcu.
– Decyzja o przedłużeniu kontraktu z Robertem Lewandowskim była naturalna i podjęliśmy ją wiosną tego roku. Jesteśmy dumni, że dalej będziemy współpracować z Robertem Lewandowskim – komentuje Gillette Poland. – Robert jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, a przy tym typem sportowca, który zawsze wybiera to co najlepsze. Jest precyzyjny i ciężko pracuje, aby osiągnąć sukces. Lewandowski doskonale uosabia najważniejsze wartości marki, dlatego po raz kolejny został ambasadorem Gillette.
Zobacz również
Wybór Roberta Lewandowskiego na ambasadora Gillette w Polsce nie był przypadkowy. Cechy dobrego piłkarza takie jak precyzja, jakość i szybkość to zarazem cechy dobrej maszynki do golenia. Działania promocyjne z Robertem Lewandowskim na czele skupią się wokół czterech produktów Gillette, które z pewnością zainteresują fanów sportu, a szczególnie piłki nożnej. W związku z podjęciem współpracy z ambasadorem na opakowaniach produktów Gillette, takich jak: Mach 3 Turbo, Proglide Flexball, Blue 3 znajdą się specjalne grafiki ilustrujące najpopularniejszą dyscyplinę sportową na świecie.
Kampania jest elementem szerszej komunikacji marki. W swojej wieloletniej historii, Gillette zapraszała do współpracy wielu znakomitych piłkarzy. Maszynki Gillette reklamowali najlepsi z najlepszych, m.in. angielski piłkarz David Beckham, Brazylijczyk Kaka, Meksykanin Rafael Marquez oraz Argentyńczyk Leo Messi. Obecnie wśród ambasadorów marki jest także Neymar da Silva Santos Júnior.
Więcej informacji na stronie Gillette.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing