Robert Lewandowski lubi wybierać to, co najlepsze. Nic dziwnego – sam, nie tylko na boisku, daje z siebie wszystko. Dlatego stawia na innowacyjne produkty Gillette, które miał już kilkukrotnie przyjemność wspierać, tak jak Gillette Fusion ProGlide z zaawansowaną technologią ostrzy czy Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™ – maszynkę do golenia z ruchomą rączką, która obraca się i dostosowuje do kształtów twarzy mężczyzny. Dotychczasowe inicjatywy Procter&Gamble i najlepszego polskiego piłkarza były bardzo owocne – dlatego marka Gillette oraz Robert Lewandowski postanowili kontynuować współpracę. Stąd kolejny wspólny projekt, który rozpoczyna się już w czerwcu.
– Decyzja o przedłużeniu kontraktu z Robertem Lewandowskim była naturalna i podjęliśmy ją wiosną tego roku. Jesteśmy dumni, że dalej będziemy współpracować z Robertem Lewandowskim – komentuje Gillette Poland. – Robert jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, a przy tym typem sportowca, który zawsze wybiera to co najlepsze. Jest precyzyjny i ciężko pracuje, aby osiągnąć sukces. Lewandowski doskonale uosabia najważniejsze wartości marki, dlatego po raz kolejny został ambasadorem Gillette.
Zobacz również
Wybór Roberta Lewandowskiego na ambasadora Gillette w Polsce nie był przypadkowy. Cechy dobrego piłkarza takie jak precyzja, jakość i szybkość to zarazem cechy dobrej maszynki do golenia. Działania promocyjne z Robertem Lewandowskim na czele skupią się wokół czterech produktów Gillette, które z pewnością zainteresują fanów sportu, a szczególnie piłki nożnej. W związku z podjęciem współpracy z ambasadorem na opakowaniach produktów Gillette, takich jak: Mach 3 Turbo, Proglide Flexball, Blue 3 znajdą się specjalne grafiki ilustrujące najpopularniejszą dyscyplinę sportową na świecie.
Kampania jest elementem szerszej komunikacji marki. W swojej wieloletniej historii, Gillette zapraszała do współpracy wielu znakomitych piłkarzy. Maszynki Gillette reklamowali najlepsi z najlepszych, m.in. angielski piłkarz David Beckham, Brazylijczyk Kaka, Meksykanin Rafael Marquez oraz Argentyńczyk Leo Messi. Obecnie wśród ambasadorów marki jest także Neymar da Silva Santos Júnior.
Więcej informacji na stronie Gillette.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing