Grupa Trefl, w niestandardowy sposób przypomniała o jednej z najbardziej zakręconych propozycji ze swojej oferty. Hit z portfolio polskiej firmy będzie idealnym pomysłem na prezent, ale i sposobem by rozkręcić całą rodzinę w te święta, co udowodniło w akcji online niezwykłe trio. Do swojej najnowszej kampanii promującej grę towarzyską „Po Prostu P” Trefl zaprosił bowiem znanego w całej Polsce krytyka kulinarnego – Roberta Makłowicza oraz twórców Make Life Harder, profilu obserwowanego na Instagramie przez ponad 1,1 mln osób.
Konkurs na profilu Make Life Harder
Akcja, która przypominała przedświątecznego śledzika u Make Life Harder, polegała na odgadnięciu przez obserwatorów kultowego duetu hasła, które wcześniej wylosował Makłowicz. W charakterystycznym dla siebie stylu opisał zagadkowe słowo jedynie za pomocą wyrazów zaczynających się na literę „P”. Dziesięć pierwszych osób, które odpowiedziało prawidłowo otrzymało od marki Trefl grę „Po prostu P”. Wszystko to realizowane było na insta stories na instagramowym profilu Make Life Harder.
Zobacz również
– Zaproszenie do jednej akcji króla polskiej gastronomii i memów, z twórcami najpopularniejszych memów w historii polskiego internetu to tak zakręcony pomysł, jak i sama gra „Po prostu P”, którą promowali. Ale taki był plan, który wspólnie realizujemy od początku współpracy z Grupą Trefl z wykorzystaniem influencer marketingu – poprzez lekką komunikację, naturalnie chwytliwy i prawdziwy content oraz doskonałe zrozumienie praw świata online chcemy dotrzeć do całych pokoleń, którym rozrywkę od dekad zapewnia nasz klient – komentuje Marta Łysiak, managing director Labcon.
Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS. Robert Makłowicz i Wakacje.pl promują podróże do Meksyku
Na kanale Roberta Makłowicza na YouTube wystartowała nowa meksykańska seria, której partnerem jest firma Wakacje.pl. W ramach współpracy powstało 6 odcinków relacjonujących podróż dziennikarza po Półwyspie Jukatan.
Słuchaj podcastu NowyMarketing