Robert ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w firmie Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching. Ma na swoim koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, tworzył (lub współtworzył) m.in. strategie i komunikację marketingową dla: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel S.A., Tauron, TBM Sp. z o.o., USP Zdrowie, Hasco Lek czy Kraków Airport im. Jana Pawła II, a jego wkład strategiczny w projekty zaowocował wieloma nagrodami i wyróżnieniami branżowymi, jak Effie Awards, Kreatura czy Golden Arrow.
Oprócz pracy komercyjnej, zajmuje się również badaniami, edukacją i szkoleniami z zakresu strategii, brandingu i reklamy. Prowadził zajęcia ze studentami na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera oraz na AGH, gdzie współtworzył program studiów podyplomowych. Jest autorem ponad 30 publikacji na temat strategii, marki oraz reklamy w mediach barażowych.
Zobacz również
Robert łączy pracę zawodową i naukowe podejście, rozwija swoje kompetencje związane z marketingiem, ekonomią behawioralną czy psychologią ewolucyjną. Natomiast prywatnie jest fanem filmów i powieści science-fiction, muzyki etno i operowej oraz trendów w modzie.
– Robert pracował z nami już przy kilku dużych projektach, gdzie wspólnie zaczęliśmy opracowywać nowe narzędzie tworzenia strategii. Digital nie ma przed nami tajemnic, ale skuteczne łączenie go z działaniami ATL i BTL wymaga nowego podejścia dla nas, jak i całej branży. To będzie kluczowe zadanie naszego nowego, chociaż już znanego współpracownika – podkreśla Dawid Maj CEO agencji mediowo-kreatywnej BeDigital.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach