Pawliczak będzie odpowiedzialny za realizację celów biznesowych spółki, pozyskiwanie nowych oraz rozwój obecnych klientów w obszarach CRM. Dodatkowo, Robert będzie odpowiadał za współpracę z dostawcami oraz partnerami mediowymi i technologicznymi. CRM to, obok analizy danych, modelowania atrybucji i performance marketingu, jeden z kluczowych obszarów działania iProspect.
Przed dołączeniem do iProspect Robert, jako head of data services w Cloud Technologies, zajmował się rozwojem i monetyzacją platformy DMP na polskim rynku. Wcześniej związany był z firmą Gemius Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż produktów z zakresu analityki internetowej.
Zobacz również
iProspect Polska to, działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja performance marketingu. iProspect pomaga markom maksymalizować efekt inwestycji w komunikację online, oferując pełen wachlarz usług z zakresu: search, display, social media, SEM, optymalizacji konwersji, mobile marketingu czy modelowania atrybucji. Do klientów iProspect Polska należą m.in. adidas, Ferrero, GM, MasterCard, InPost, Lego czy Travelist.