Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Robert Stolarczyk na stanowisku Prezesa Zarządu PromoTraffic

Robert Stolarczyk objął stanowisko Prezesa Zarządu agencji marketingu internetowego PromoTraffic. Jego awans jest następstwem dobrze realizowanej strategii rozwoju spółki, którą 3 lata kierował jako Brand Manager.
O autorze
1 min czytania 2015-06-01

Decyzję o zmianach na kluczowym stanowisku podjął Ryszard Chmura, dotychczasowy Prezes PromoTraffic i właściciel PromoHolding, który skupi się teraz na nowych perspektywach rozwoju całej firmy.

Robert Stolarczyk od początku swojej kariery zajmuje się tematyką marketingu internetowego z naciskiem na wyszukiwarkę Google. Zarządzana przez niego spółka PromoTraffic specjalizuje się w skutecznym generowaniu ruchu na stronach internetowych, działaniach SEO, SEM i analityce internetowej w postaci testów A/B czy map kliknięć. W swoim portfolio ma kilkaset kampanii o zasięgu krajowym i międzynarodowym m.in. dla Bioderma, Comarch, InPost, Kic InnoEnergy, Grupy Zico, BMW czy Mercedes. We współpracy stawia na maksymalizację ROI i osiąganie wymiernych celów biznesowych klientów.

Robert Stolarczyk to certyfikowany specjalista Google oraz przedsiębiorca z kilkuletnim doświadczeniem w branży, dzieli się swoją wiedzą jako prelegent wielu konferencji i warsztatów jak BOSS Festival czy E-biznes festiwal. Prowadzi także gościnne wykłady na studiach podyplomowych Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W ciągu ostatnich 3 lat rozwinął spółkę podwajając jej sprzedaż i przychody każdego roku.

Awans Roberta Stolarczyka zbiegł się w czasie z awansem na stanowisko Prezesa Zarządu Grzegorza Gracza, który stoi na czele PromoAgency – siostrzanej spółki PromoTraffic.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany na kluczowych stanowiskach w PromoHolding są następstwem podjętej przez Ryszarda Chmurę strategii rozwoju i umacniają pozycję spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach branży marketingowej, takich jak reklama, interactive, SEO/SEM, druk offsetowy czy eventy. Wysoką jakość usług i skuteczność kampanii gwarantuje nowatorska struktura oparta na sprawdzonym modelu zarządzania, wzorem największych i najlepszych przedsiębiorstw giełdowych. Tylko w ciągu ostatniego roku PromoHolding zwiększył swoje zyski o 100%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing