Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)

Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)
Retail staje się coraz bardziej cyfrowy – to samo tyczy się trade i shopper marketingu. Zakupy offline wykorzystują narzędzia online, roboty czy automatyzację. Jak to wpłynie na rynek konsumencki?
O autorze
1 min czytania 2022-04-11

Retail coraz bardziej się automatyzuje i cyfryzuje. Zakupy za pomocą skanowania kodów QR, autonomiczne nano sklepy, kasy samoobsługowe, a nawet aplikacje typu kup teraz, zapłać później – to powoli staje się normą w świecie stacjonarnych zakupów.

Czy retail całkowicie się zautomatyzuje i zdigitalizuje? Czy zakupy offline będą niemożliwe bez dostępu do narzędzi online? Czy konsumenci faktycznie chcą korzystać z tych nowoczesnych technologii? Czy ostatecznie odbierze to ludziom pracę? Na te i inne pytania odpowiadają w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast eksperci branżowi: Rafał Skrzekotowski z PKN Orlen i Piotr Lubiewa-Wieleżyński z Carrefour.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także automatyzacji retailu. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj