Retail coraz bardziej się automatyzuje i cyfryzuje. Zakupy za pomocą skanowania kodów QR, autonomiczne nano sklepy, kasy samoobsługowe, a nawet aplikacje typu kup teraz, zapłać później – to powoli staje się normą w świecie stacjonarnych zakupów.
Czy retail całkowicie się zautomatyzuje i zdigitalizuje? Czy zakupy offline będą niemożliwe bez dostępu do narzędzi online? Czy konsumenci faktycznie chcą korzystać z tych nowoczesnych technologii? Czy ostatecznie odbierze to ludziom pracę? Na te i inne pytania odpowiadają w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast eksperci branżowi: Rafał Skrzekotowski z PKN Orlen i Piotr Lubiewa-Wieleżyński z Carrefour.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także automatyzacji retailu. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.