Startuje nowa kampania skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Osią działań i narracji będzie film – niespodzianka. Tym razem video o długości 70 sek. ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów – ciepły i nostalgiczny – związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także – energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.
W komunikacji mówimy głosem młodych o nich samych w odpowiednio dobranych kanałach komunikacji digitalowej takich jak: YouTube , Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat.
Zobacz również
Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia – 12 krótkich formatów wideo dla urodzonych w danym miesiącu roku.
Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare dla mBanku. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]