ROSA zabiera nas w sentymentalną podróż po swoich ulubionych kolekcjach w najnowszej kampanii, która jest ponad sezonami

Marka w swojej międzysezonowej sesji inspiruje nas do zwolnienia tempa i zabiera w sentymentalną letnią podróż po swoich dotychczasowych kolekcjach. ROSA po raz kolejny udowadnia, że jej biżuteria przetrwała próbę czasu, a jej kolekcje można interpretować w dowolny sposób.
O autorze
1 min czytania 2020-07-29

– Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają – mówi projektantka.

To pierwsza taka sesja marki, w której możemy ponownie zobaczyć kultowe modele z kolekcji, zestawione ze sobą i zinterpretowane w wyjątkowych letnich stylizacjach.

Ta kampania to zabawa formą i powrót do tego, co najlepsze w projektach ROSY. To, co jest widoczne we wszystkich dotychczasowych kolekcjach marki, to zamiłowanie Agnieszki do zabawy strukturami złota.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal – mówi projektantka.

Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sesji, ponownie za inspirację posłużyła natura. Zdjęcia autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały zrealizowane w idyllicznej scenerii podwarszawkich ogródków działkowych. Bogactwo przyrody, naturalna kobiecość, proste, niebanalne stylizacje Karoliny Gruszeckiej idealnie oddają charakter marki.