– Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają – mówi projektantka.
To pierwsza taka sesja marki, w której możemy ponownie zobaczyć kultowe modele z kolekcji, zestawione ze sobą i zinterpretowane w wyjątkowych letnich stylizacjach.
Zobacz również
Ta kampania to zabawa formą i powrót do tego, co najlepsze w projektach ROSY. To, co jest widoczne we wszystkich dotychczasowych kolekcjach marki, to zamiłowanie Agnieszki do zabawy strukturami złota.
– To bardzo plastyczny i dający dużo rzeźbiarskich możliwości metal – mówi projektantka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dzięki użyciu precyzyjnych technik jubilerskich złoto faluje, oddaje wrażenie ruchu, nabiera różnych kolorów i faktur.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sesji, ponownie za inspirację posłużyła natura. Zdjęcia autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały zrealizowane w idyllicznej scenerii podwarszawkich ogródków działkowych. Bogactwo przyrody, naturalna kobiecość, proste, niebanalne stylizacje Karoliny Gruszeckiej idealnie oddają charakter marki.