Ten outdoor marki Palmolive to przykład na to, jak w ciekawy i przyjemny dla oka zrealizować reklamę, o której będzie się mówiło. Na wiatach autobusowych firmy AMS w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiła się nowa kampania brandu, na której znalazło się hasło „Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą”.
Co ciekawe, aby bardziej oddać charakter reklamy, na nośnikach umieszczono niezwykłą kompozycję roślin.
Zobacz również
PS
Trzy przystanki w Białymstoku przeszły niesamowitą metamorfozę – zostały posadzone na nich ozdobne trawy i krzewy wieloletnie, które wpływają m.in. na poprawę jakości powietrza.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Holenderskie miasto Utrecht stworzyło ciekawą inicjatywę w trosce o naszą planetę – na dachach ponad 300 przystanków umieszczono mini ogrody, składające się z roślin uwielbianych przez pszczoły.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Niezwykła, zielona wiata przystankowa AMS stanęła na Skwerze „Sierpnia 1944” na warszawskiej Woli. Powstała z inspiracji mieszkańców i została zaprojektowana tak, by w jak najlepszy sposób im służyć: do sąsiedzkich spotkań, odpoczynku wśród zieleni, a nawet do gry w szachy czy kółko i krzyżyk.