Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot, w którym dzięki Pawełkowi Wargorr rozkoszuje się radością i… ujawnia swoje psotne oblicze. Reklamy będą emitowane od końca marca przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.
We współpracy z Radiem Eska w audycji Wkrętarka Alberta w programie Wrzuć na Luz, prowadzonej przez Adama Deczkowskiego „Alberta”, słuchacze będą „wkręcać” się wzajemnie. Na dedykowanej stronie kampanii oraz na eska.pl będzie można zgłaszać swoich przyjaciół, rodzinę i innych do „wkręcenia”. Najciekawsze propozycje zostaną zrealizowane na antenie przez prowadzącego audycję. Wkrętarek Alberta, których partnerem będzie producent batonów Pawełek, będzie można słuchać na antenie Radia Eska od poniedziałku do piątku w paśmie popołudniowym, w godz. 15.00-18.00, w dniach 1-15 kwietnia.
Zobacz również
Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej, kanałów social media oraz platformy YouTube. Aktywności prowadzone w digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach. Marka E.Wedel podejmie też współpracę z popularnymi twórcami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo powstaną śmieszne filmiki o charakterze „wkrętek” z udziałem vlogerów, które pojawią się na ich kanałach na YouTube. Wszystkie te działania będzie można śledzić dzięki hashtagowi – #WkretkaPrzezPawelka.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie – Cosmo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing