Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Rozmyte billboardy McDonald’s, które sprawią, że staniesz się głodny

Rozmyte billboardy McDonald’s, które sprawią, że staniesz się głodny
Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzą co jest na billboardzie.
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

McDonald’s doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jego produkty, takie jak hamburgery, frytki czy zestawy Happy Meal są bardzo rozpoznawalne. Z tej okazji marka postanowiła stworzyć serię nietypowych billboardów, które nie zawierają logo brandu, a produkty na nim przedstawione są rozmyte.

W ten sposób McDonald’s wpływa na swoich klientów i udowodnia, że siła sugestii ma naprawdę dużą moc. Podczas samego patrzenia na billboard i „rozwiązywania zagadki”, dana osoba od razu robi się głodna i ma ochotę wstąpić do najbliższej restauracji marki po hamburgera czy frytki.

Za kreację odpowiada agencja TBWA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

PS2

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

PS3

Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.