Rozmyte billboardy McDonald’s, które sprawią, że staniesz się głodny

Rozmyte billboardy McDonald’s, które sprawią, że staniesz się głodny
Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzą co jest na billboardzie.
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

McDonald’s doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jego produkty, takie jak hamburgery, frytki czy zestawy Happy Meal są bardzo rozpoznawalne. Z tej okazji marka postanowiła stworzyć serię nietypowych billboardów, które nie zawierają logo brandu, a produkty na nim przedstawione są rozmyte.

W ten sposób McDonald’s wpływa na swoich klientów i udowodnia, że siła sugestii ma naprawdę dużą moc. Podczas samego patrzenia na billboard i „rozwiązywania zagadki”, dana osoba od razu robi się głodna i ma ochotę wstąpić do najbliższej restauracji marki po hamburgera czy frytki.

Za kreację odpowiada agencja TBWA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

PS2

By podkreślić realistyczną jakość obrazów transmitowanych przez Viasat Nature, stacja stworzyła „żywy” billboard z mini-karmnikami dla ptaków.

PS3

Center Parcs, holenderskie biuro podróży, doskonale wie, czego nam trzeba w pochmurne dni – wakacji w ciepłych krajach. Gdy pada deszcz, billboard firmy przypomina, że gdzieś w tym czasie świeci słońce.