Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, przedstawiła dzisiaj Criteo Direct Bidder. To nowe rozwiązanie, które łączy powierzchnie reklamowe wydawców internetowych z unikalnym popytem reklamowym Criteo. Pozwala ono wydawcom na otrzymanie pełnej wartości odsłon zakupionych przez Criteo. Wysokiej jakości ruch dostarczany przez Criteo jest generowany przez sieć reklamodawców obejmującą ponad 15 000 klientów na całym świecie. Criteo obecnie współpracuje z ponad 250 wydawcami za pośrednictwem Criteo Direct Bidder.
„Criteo było pionierem w dziedzinie header biddingu, a obecnie udostępniamy produkt, który dodatkowo zwiększa wartość zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców” – mówi Marc Grabowski, wiceprezes wykonawczy ds. Globalnego Zaopatrzenia i Rozwoju Biznesu w Criteo. „Spodziewamy się, że dzięki oparciu zakupów Criteo na nowym rozwiązaniu, nasi reklamodawcy będą realizować bardziej efektywne kampanie reklamowe. Cieszymy się z faktu, że obecnie oferujemy średnio 20 – 40% wyższe przychody dla wydawców z odsłon zakupionych przez Criteo. Criteo Direct Bidder to rozwiązanie win-win zarówno dla naszych wydawców, reklamodawców, jak i Criteo”.
Zobacz również
Criteo Direct Bidder wykorzystuje pełny potencjał wydatków Criteo i pomaga wydawcom zmaksymalizować przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej. Dzięki wyższej wartości użytkownika będącej rezultatem lepszej wyceny kupujących w czasie rzeczywistym i możliwości bezpośredniego zakupu na wszystkich dostępnych powierzchniach reklamowych, nowy produkt zapewnia wydawcom 20 – 40% wyższe przychody z odsłon zakupionych przez Criteo.
Criteo Direct Bidder oferuje wydawcom następujące korzyści:
- Zwiększone przychody z reklam display i natywnych. Pozwala wydawcom na eliminowanie opłat na rzecz firm trzecich i zachowanie pełnej wartości standardowych reklam display i natywnych, które Criteo kupuje bezpośrednio.
- Wydajność. Dostęp do sprawdzonej platformy programmatic Criteo, zapewniającej natychmiastową odpowiedź na ponad 120 mld zapytań dziennie.
- Elastyczna konfiguracja dla maksymalizacji zysków. Upraszcza konfigurację serwera reklamowego wydawcy, aby zwiększyć zyski z wysokiej jakości sieci Criteo, liczącej ponad 15 000 reklamodawców na całym świecie.
- Dopasowanie użytkownika w czasie rzeczywistym. Bezpośrednio dopasowuje pliki cookies użytkownika, w tym pliki z przeglądarek Safari, generując średnio o 20% większe dochody od Criteo.
- Ciągła i elastyczna integracja. Criteo Direct Bidder umożliwia dostęp do unikalnego popytu reklamowego Criteo w 3 wersjach: Standalone, Prebid oraz Index.
Więcej informacji o Criteo Direct Bidder jest dostępnych na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing