Firma RTB House w latach 2013 – 2016 zwiększyła przychody z 819 538 EUR do 18 573 000 EUR, odnotowując wzrost aż o 2167 proc. W badanym okresie zwiększyła się również liczba pracowników – z 68 do 184 (obecnie zespół tworzy ponad 300 osób). Wyniki pozwoliły na zajęcie 3 miejsca wśród firm z Polski oraz 8 pozycji w kategorii najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie na liście FT1000 Financial Times.
„Jesteśmy niezwykle dumni z bycia jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie i obecności w rankingu FT1000 Financial Times. Wysoka pozycja wśród firm technologicznych jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ wierzymy, że nasza technologia jest bezkonkurencyjna, a wraz ze świadczonym na najwyższym poziomie customer service’em, pozwala nam oferować rozwiązanie dopasowane do potrzeb naszych klientów na całym świecie.” – zapewnił Daniel Surmacz, COO RTB House. „Ciągle się rozwijamy. W 2017 roku wdrożyliśmy deep learning w 100 proc. naszych algorytmów. Wyniki biznesowe pokazują dynamiczny wzrost. Jesteśmy przekonani, że umocnimy naszą pozycję w przyszłorocznym zestawieniu.”
Zobacz również
Lista FT1000 powstała we współpracy redakcji Financial Times oraz Statisty. Analizie poddano innowacyjne i szybko rozwijające się europejskie firmy, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2013-2016.
RTB House jest pierwszą firmą na świecie specializującą się w retargetingu, która opracowała i wdrożyła własne rozwiązania technologiczne oparte w całości na deep learningu. Według danych Spółki, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji w dziedzinie zakupu reklamy w modelu RTB, możliwe jest zwiększenie efektywności kampanii retargetingowych aż o 50 proc.
Innowacyjność rozwiązań proponowanych przez RTB House została doceniona także przez międzynarodowe grono ekspertów Business Intelligence Group (USA). W marcu br. firmie przyznano nagrodę Big Innovation Award, za wdrożenie deep learningu w wszystkich modułach poprawiających efektywność kampanii reklamowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing