Małe polskie firmy często mają znakomity pomysł na biznes i cechują się ogromną innowacyjnością, ale to, co ich ogranicza to zasięg, jeśli chodzi o promocję. Ważne jest wówczas wsparcie od „gigantów”, których finanse nie ucierpiały znacząco podczas pandemii i mogą pomóc chociażby drobnym gestem. Tak można właśnie odczytywać kampanię „Miesiąc polskich marek” organizowaną przez markę RTV EURO AGD, która zaprosiła małe polskie marki do współpracy. Reklamy ich produktów znajdą się na kanałach społecznościowych sieci sklepów.
– Choć jesteśmy liderem rynku elektroniki użytkowej i AGD w naszym kraju, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że jesteśmy firmą polską – mówi Katarzyna Zawada, Menedżer ds. Mediów Społecznościowych w RTV EURO AGD. – Zanim staliśmy się dużą, ogólnopolską organizacją, zaczynaliśmy od jednego sklepu w Warszawie. Teraz staramy się wspierać mniejsze firmy, które mają ciekawe pomysły biznesowe, a jednocześnie hołdują bliskim nam wartościom. Z tego względu zaprosiliśmy do wspólnej akcji marki, które cechuje oryginalność, innowacyjność i dbałość o środowisko naturalne.
Zobacz również
RTV EURO AGD zaprosiło do akcji marki o bardzo różnym profilu – od producentów kosmetyków, kulinariów, rękodzieła aż po dostawców ekologicznych warzyw. To co je łączy to fakt, że założyli je polscy przedsiębiorcy, a wiele z nich oparło swój biznes na ekologii. Wsparcie otrzymały: Your Kaya, Fridge, 4 Szpaki, Sosita, Lune Tea, Slaap, Soyoosh, Wojna Warzyw, Mise, Asfalt Shop. To właśnie produkty tych marek jeszcze w tym miesiącu pojawią się na Instagramowym profilu RTV EURO AGD (niecałe 24 tys. obserwujących).
– Chcemy pomóc firmom o jasno sprecyzowanej misji, która związana jest z troską o planetę czy zdrowie, a także markom tworzącym unikatowe, ręcznie robione akcesoria i rękodzieło artystyczne. Mamy nadzieję, że dzięki naszej wspólnej akcji więcej osób zainteresuje się ich wyjątkowym asortymentem – podkreśla Weronika Wachowicz z Zespołu Mediów Społecznościowych RTV EURO AGD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania trwa od 17 maja do 17 czerwca. Koncept kreatywny i realizacja kampanii – zespół RTV EURO AGD. Zdjęcia wykonał Maciej Miłoch/This is Contents.
Słuchaj podcastu NowyMarketing