W cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media opublikują wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Publikacje zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.
To już druga odsłona projektu, którego celem jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Emisje cyklu #opiniejuroraeffie wpisują się w kalendarz konkursu Effie Awards 2018. Podobnie jak w roku ubiegłym, tuż po ogłoszeniu laureatów podczas oficjalnej gali, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.
Zobacz również
Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz stronie www.effie.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach