Rozpoczyna się doroczny festiwal Cannes Lions – najważniejsze światowe wydarzenie branży marketingowej. Od poniedziałku 20 czerwca br., przez tydzień w Cannes pokazywane będą najlepsze case’y reklamowe i omawiane najważniejsze trendy i wyzwania jakie stoją przed marketerami. Tematem przewodnim będzie jak zawsze kreatywność, tym razem w obliczu dynamicznych społecznych i ekonomicznych przeobrażeń, które obserwujemy na świecie.
Festiwal Kreatywności Złote Lwy, zorganizowany po raz pierwszy w 1954 r., co roku ściąga do Cannes najważniejszych twórców i specjalistów z branży kreatywnej. Kluczowym elementem są nagrody – Złote Lwy – wręczane w ponad 30 kategoriach, m.in.: film, digital, outdoor, social media, CSR, design, PR, strategia i wiele innych. Oprócz pokazów nominowanych prac, w ciągu festiwalowego tygodnia odbędą się dziesiątki prelekcji, paneli dyskusyjnych i spotkań zarówno z twórcami, jak i szefami marketingu największych światowych brandów oraz najbardziej znanych agencji kreatywnych. Cannes odwiedzą także goście z pogranicza świata reklamy, biznesu i rozrywki, m.in: Patrick Stewart, Elizabeth Olsen, Paris Hilton i Ryan Reynolds.
Zobacz również
Tegoroczny festiwal ma odpowiadać na pytanie jak przemysł kreatywny, może odpowiedzieć na obecne światowe wyzwania społeczne i ekonomiczne. Szczególnie poruszanymi problemami będą:
- Bardziej efektywne i wiarygodne zaangażowanie społeczne marek
- Równość i różnorodność w przekazie kreatywnym
- Połączenie kreatywności z big data i nowymi technologiami
- Mierzenie i maksymalizowanie efektywności działań kreatywnych w biznesie
- Wsparcie rozwoju talentów w obszarze kreatywności
- Jak kreatywność może pomóc w trwającej transformacji świata biznesu
Festiwal potrwa od 20 do 24 czerwca. Większość zaplanowanych aktywności będzie miała miejsce w Palais des Festivals et des Congrès – tym samym, w którym odbywa się festiwal filmowy w Cannes.
Na miejsce wybiera się zespół z agencji Albedo Marketing, który na bieżąco będzie dla nas relacjonował przebieg festiwalu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing