Rusza Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Relacja z „reklamowych Oscarów” codziennie w NowymMarketingu

Rusza Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Relacja z „reklamowych Oscarów” codziennie w NowymMarketingu
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

Rozpoczyna się doroczny festiwal Cannes Lions – najważniejsze światowe wydarzenie branży marketingowej. Od poniedziałku 20 czerwca br., przez tydzień w Cannes pokazywane będą najlepsze case’y reklamowe i omawiane najważniejsze trendy i wyzwania jakie stoją przed marketerami. Tematem przewodnim będzie jak zawsze kreatywność, tym razem w obliczu dynamicznych społecznych i ekonomicznych przeobrażeń, które obserwujemy na świecie.

Festiwal Kreatywności Złote Lwy, zorganizowany po raz pierwszy w 1954 r., co roku ściąga do Cannes najważniejszych twórców i specjalistów z branży kreatywnej. Kluczowym elementem są nagrody – Złote Lwy – wręczane w ponad 30 kategoriach, m.in.: film, digital, outdoor, social media, CSR, design, PR, strategia i wiele innych. Oprócz pokazów nominowanych prac, w ciągu festiwalowego tygodnia odbędą się dziesiątki prelekcji, paneli dyskusyjnych i spotkań zarówno z twórcami, jak i szefami marketingu największych światowych brandów oraz najbardziej znanych agencji kreatywnych. Cannes odwiedzą także goście z pogranicza świata reklamy, biznesu i rozrywki, m.in: Patrick Stewart, Elizabeth Olsen, Paris Hilton i Ryan Reynolds.

Tegoroczny festiwal ma odpowiadać na pytanie jak przemysł kreatywny, może odpowiedzieć na obecne światowe wyzwania społeczne i ekonomiczne. Szczególnie poruszanymi problemami będą:

  • Bardziej efektywne i wiarygodne zaangażowanie społeczne marek
  • Równość i różnorodność w przekazie kreatywnym
  • Połączenie kreatywności z big data i nowymi technologiami
  • Mierzenie i maksymalizowanie efektywności działań kreatywnych w biznesie
  • Wsparcie rozwoju talentów w obszarze kreatywności
  • Jak kreatywność może pomóc w trwającej transformacji świata biznesu

Festiwal potrwa od 20 do 24 czerwca. Większość zaplanowanych aktywności będzie miała miejsce w Palais des Festivals et des Congrès – tym samym, w którym odbywa się festiwal filmowy w Cannes.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na miejsce wybiera się zespół z agencji Albedo Marketing, który na bieżąco będzie dla nas relacjonował przebieg festiwalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się