Kampania, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, będzie promować czekolady, które swoimi kolorami od lat odzwierciedlają ulubione smaki Polaków. Limitowana kolekcja farb trafiła do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor. Ich zadaniem jest pokazać, jak barwy, które do tej pory były znane z opakowań czekolad Ritter Sport, można kreatywnie wykorzystać we wnętrzach domu czy mieszkania, by urządzić je adekwatnie do naszych potrzeb i ze smakiem.
– Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła „Joy & Goodness”. Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową – podsumowuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Twórcy internetowi zaangażowani w akcję pokażą, w jaki sposób prostymi zabiegami, zapraszając kolorowe czekolady Ritter Sport do swojego domu, można zmienić każde wnętrze na bardziej optymistyczne, wyciszające czy też dodające energii. Wykorzystają do tego limitowaną serię farb w kolorach swoich ulubionych smaków czekolad Ritter Sport. Na ich profilach zaplanowany jest szereg publikacji ukazujący cały proces: od momentu rozpakowania limitowanych farb sygnowanych przez markę, przez „making off”, pokazujący kulisy realizacji zadania, aż do zaprezentowania odbiorcom finalnego efektu ich pracy.
Kampanii towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka promowana na facebookowych profilach, zarówno marki, jak i zaangażowanych w akcję influencerów. Zadaniem postawionym przed uczestnikami konkursu jest odnalezienie koloru ulubionej czekolady Ritter Sport w swoim domu, zrobienie zdjęcia produktu na tle barwnego przedmiotu i opublikowanie go na swoim profilu wraz z hasztagiem akcji. Na zwycięzców czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad Ritter Sport.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Równolegle do akcji z influencerami i aktywacji konsumenckiej odbywa się sprzedażowa kampania OOH, wspierającą budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Ritter Sport. Kreacje, podkreślające szeroką paletę smaków i kolorów czekolad wchodzących w skład portfolio marki, będzie można zobaczyć na nośnikach w kluczowych lokacjach w największych polskich miastach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu. Aktywacja konsumencka, w ramach nowego pozycjonowania marki „Do wyboru, do koloru”, jest zabiegiem lifestyle brand extension, który nie tylko pozwala budować wartość marki poza standardami kategorii, ale również lokuje ją w zaskakujących dla odbiorców obszarach ich życia – tłumaczy Basia Szatanik, strateżka w agencji 19 Południk.
Kampania będzie wspierana publikacjami w mediach, na portalach Grupy Wp: Kobieta oraz Dom, a także w serwisie „Weranda”. Dodatkowo w ramach współpracy z portalem WP Kobieta kampania Ritter Sport pojawi się w programie video „Poszukujemy, inspirujemy”, którego cały odcinek zostanie poświęcony marce i jej kolorom pełnym energii.
Za koncept strategiczny kampanii, linię kreatywną, kreacje reklamowe, komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami odpowiada agencja 19 Południk.