Rusza kampania reklamowa premiery „Frankenstein” Teatru Syrena

Dwuetapowa kampania spektaklu „Frankenstein” rusza na outdoorze i w kinach od 20 stycznia.
O autorze
1 min czytania 2016-01-20

„Frankenstein”, najnowsza premiera Teatru Syrena, to jedna z najbardziej widowiskowych produkcji w Polsce w ostatnich latach. Reżyseria spektaklu jest dziełem Bogusława Lindy. W obsadzie zobaczymy m.in.: Eryka Lubosa, Jerzego Radziwiłowicza, Tomasza Sapryka i Wojciecha Zielińskiego. Zespół twórców to utytułowani, wybitni realizatorzy teatralni i filmowi, m.in.: Michał Lorenc (muzyka), Jagna Janicka (scenografia) Tomasz Matraszek, Katarzyna Łuszczyk (reżyseria światła) i Jarosław Staniek (choreografia).

Pierwsza fala kampanii obejmie plakaty spektaklu „Frankenstein”, a 30 sekundowe spoty wyświetlane będą w kinach. Kolejny etap, od 15 lutego do połowy marca, prowadzony będzie na wiatach przystankowych, metroboardach i billboardach, w kinach, w stacjach radiowych Agory, RDC i Polskiego Radia, a także w prasie (m.in. Metrocafe, NaszeMiasto, Gazeta Wyborcza) oraz w Internecie. 

Kreację kampanii przygotował i zrealizował Teatr Syrena wspólnie z Arturem Wesołowskim (foto) oraz Bogną Michalik – Bottega 311 (opracowanie graficzne). Za działania PR odpowiada agencja Publicity. Zakup i planowanie mediów w zakresie własnym. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing