Rusza kampania wizerunkowa Grupy VIVE we współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska

Od dnia 12 października ruszyła kampania wizerunkowa Grupy VIVE, czyli powiązanych ze sobą kieleckich spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, jest liderem w branży recyclingu tekstyliów.
O autorze
2 min czytania 2016-10-18

Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom we współpracy z projektantem mody – Mariuszem Przybylskimi i organizacją ekologiczną – WWF Polska, Akcje reklamowe będą realizowane w prasie, Intrenecie i na nośnikach Outdoor. Za kampanię odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE. 

Kampania ma za zadanie promocję inicjatyw, które budują świadomość ekologiczną, wspierają oszczędność wody i działają na rzecz poprawy środowiska naturalnego w Polsce. Projekt ma zwrócić uwagę na ogrom zużycia wody w produkcji tekstyliów i przedstawić rozwiązanie jakim jest pozyskanie tekstyliów z recyclingu. 

Kampania będzie prowadzona na nośnikach Outdoor na terenie kraju oraz w prasie (w tytułach: Forbes, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Newsweek, Wprost, Rzeczpospolita, Forbes Life). Akcja będzie ponadto realizowana poprzez kampanie w Google, w serwisach społecznościowych, kanałach Grupy VIVE (strony internetowe – www.vivegroup.pl, www.vivetextilerecycling.pl, www.viveprofit.pl, social media – profil marek VIVE Textile Recycling, VIVE Profit Center, Mariusza Przybylskiego i WWF Polska na Facebooku i Instagramie) oraz w sieci sklepów VIVE Profit. Kampania potrwa do końca czerwca 2017 roku. 

Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inauguracja kampanii 

W ramach kampanii wizerunkowej Grupa VIVE przygotowała wiele działań związanych z recyclingiem tekstyliów. Start kampanii został zainicjonowany śniadaniem prasowym, które miało miejsce

11 października w Warszawie. Na wydarzeniu ideę projektu przedstawili partnerzy kampanii – Agnieszka Servaas – Wiceprezes Zarządu VIVE Textile Recycling, Mariusz Przybylski – Projektant mody oraz Magdalena Dul-Komosińska – Prezes WWF Polska. Konferencja prasowa partnerów projektu poprzedzona była kampanią teaserową.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas konferencji zaprezentowana została nowa strona internetowa www.textileupcycling.pl, na której można przeczytać o autorskim nurcie Textile Upcycling, dotyczącym nadawania nowego życia tekstyliom, które w nowej formie mają nie tylko wyższą wartość, ale i nabywają użytkowego charakteru i mogą w nowej postaci długo służyć swoim nabywcom. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bohater kampanii

Kampania promuje torby wykonane z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Melanżowy filc na torby powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych z surowca dostarczonego przez VIVE Textile Recycling, spółki która jest liderem nurtu Textile Recycling i organizatorem projektu ADAPTACJA. 

Limitowaną edycję toreb casualowych można kupić w sieci sklepów VIVE Profit, należącej do spółki Grupy VIVE. Wielkopowierzchniowe lokale z niepowtarzalną odzieżą używaną, znajdują się na terenie całego kraju. Adresy placówek można znaleźć na stronie www.viveprofit.pl Ekologiczne torby są również do nabycia w warszawskich butikach projektanta Mariusza Przybylskiego (MODO i MYSIA 3) oraz w jego sklepie online pod adresem www.mariuszprzybylski.com. 

Do współpracy nad projektem „ADAPTACJA” marka zaprosiła Mariusza Przybylskiego – znanego projektanta, któremu torba zawdzięcza swój wygląd i ekskluzywny charakter oraz WWF Polska – organizację ekologiczną, której misją jest powstrzymanie dalszej degradacji środowiska naturalnego Ziemi i kształtowanie przyszłości, w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.  

Polski oddział WWF realizuje programy środowiskowe, które wspierane są przez Grupę VIVE i projektanta Mariusza Przybylskiego, poprzez przekazanie całkowitego zysku ze sprzedaży toreb na ich realizację. 

Grupa VIVE zapowiada, że to dopiero początek ich działań i zamierza zaskoczyć odbiorców kolejnymi odsłonami kampanii.