Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. nad morzem, na pojezierzu mazurskim, w górach, a także w największych miastach w Polsce.
Kampania reklamowa, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki Profi, potrwa od 1 lipca br. do połowy sierpnia br. Działania towarzyszące:
Zobacz również
- komunikacja social media (fanpage Facebook, Twitter, Instagram)
- akcje konkursowe w blogosferze
- komunikacja na Blogu firmowym Profi Odzyskaj dzień na www.profi.com.pl
- akcje promocyjne nad polskim morzem
- banery na wybranych kampingach
![](https://nowymarketing.pl//wp-content/uploads/2016/07/zrzut-ekranu-2016-07-05-o-13-02-34.png#eyJwYXRoIjpbIiIsInpyenV0LWVrcmFudS0yMDE2LTA3LTA1LW8tMTMtMDItMzQucG5nIl0sImRlc3QiOiJhcnRpY2xlcyIsIndpZHRoIjowLCJoZWlnaHQiOjB9)
Kreację reklamową współprzygotowała agencja KiS Productions.
Przygotowanie graficzne 6 layoutów z hasłami – studio graficzne Krobski Design.
Akcja billboardowa jest realizowana na nośnikach AMS S.A.
Działania PR – agencja KiS Production.