W ramach platformy komunikacyjnej „Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli” MullenLowe Warsaw przygotowała serię sześciu 10-sekundowych spotów w żartobliwy sposób ilustrujących dobrze wszystkim znane sytuacje, w których kawa jest nieodzowna.
Produkcją spotów zajęło się studio Truskavka, muzyka pochodzi z zasobów Massive Music, a za planowanie mediów odpowiedzialne jest OMD.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Oprócz materiałów wideo powstały również materiały statyczne i HTML5, a także propozycje POSm.
Kampania będzie trwała od maja do końca czerwca.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]