W Polsce wystartowało już pierwsze Wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. 3 zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant Maciej Sieradzky.
Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są konkursy i działania PR.
Zobacz również
Na czym polega nowa formuła Wyzwania Pepsi?
„Pepsi inspiruje ludzi do tego, by zerwali z rutyną i przekraczali własne bariery. Na każdy miesiąc przygotowaliśmy różne Wyzwania dla konsumentow związane m.in. z designem, muzyką czy technologią, a także wiele innych niespodzianek. Kampania doskonale wpisuje się w ideę «Live for Now», która odzwierciedla pozycjonowanie marki Pepsi” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland, PepsiCo.
Jakie Wyzwania czekają nas w Polsce?
11 marca ruszyło w Polsce pierwsze Wyzwanie, które polega na zaprojektowaniu puszki Pepsi. Na stronie internetowej jest dostępna specjalna aplikacja #Projektpucha, dzięki której każdy może dać upust swojej kreatywności i zaproponować unikalny design półlitrowej puszki. Spośród wszystkich projektów zostaną wyłonieni 3 zwycięzcy, których projekty znajdą się na puszkach Pepsi w Polsce latem br. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant mody Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i przełamywać schematy. Dodatkowo wybierze on 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego butiku w Warszawie, gdzie stworzy T-shirty zainspirowane ich designem puszek.
Sięgamy gwiazd!
Do podejmowania Wyzwań fanów na całym świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi – gwiazdy, które nieustannie przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Usher, zdobywca 8 nagród Grammy z 65 milionami sprzedanych płyt na koncie
- Serena Williams, 19-krotna zwyciężczyni turniejów wielkoszlemowych i najbardziej utytułowana tenisistka w historii
- James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, zawodnik Realu Madryt i reprezentacji Kolumbii
- Usain Bolt, najszybszy człowiek świata i sześciokrotny medalista olimpijski
- Nicola Formichetti, światowej sławy projektant mody, który współpracował z Dieslem i Lady Gagą
- Jerome Jarre, niekwestionowana gwiazda mediów społecznościowych z największą liczbą fanów na Snapchat
Zakręcone nagrody w promocji konsumenckiej!
Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro, znajdujących się na wybranych stacjach paliw ORLEN w Polsce. Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l. Szczegóły i regulamin promocji można znaleźć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamę przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował Digital One, a materiały POS opracowała agencja 4Frame. Działania Public Relations prowadzi Questia.
W kwietniu i maju konsumentów czekają kolejne Wyzwania i niezwykłe atrakcje. Więcej informacji na temat Wyzwań można znaleźć na stronie oraz na profilu Pepsi na Facebooku.