…
grono ekspertów wyspecjalizowanych w różnych obszarach związanych z blogowaniem.
Zobacz również
„Blog od podstaw” skierowany jest do osób chcących stworzyć własne miejsce w sieci, lub takich którzy już działają w blogosferze, ale szukają możliwości dalszego rozwoju. Kurs jest odpowiedzią na potrzeby osób, które do tej pory nie mogły znaleźć na rynku kompendium, zawierającego całą przydatną w procesie blogowania wiedzę. Na uczestników czeka ponad 40 lekcji, pogrupowanych odpowiednio w cztery moduły: Zaplanuj blog, Stwórz blog, Uzupełnij blog i Podkręć obroty. Szeroki przekrój tematyczny, przeprowadzenie użytkownika krok po kroku przez cały proces kreowania bloga, a także multimedialne i rzetelnie przygotowane lekcje sprawiają, że kurs jest realną pomocą dla każdego, kto chce zostać blogerem. Dodatkowym atutem kursu, jest innowacyjne rozwiązanie, polegające na zaproszeniu do pracy przy tworzeniu lekcji, ekspertów przybliżających zagadnienia prawne, związane z kreowaniem własnej marki czy zarządzaniem czasem. W tej edycji swoją wiedzą i umiejętnościami dzielą się Oscar Rak, Wojciech Wawrzak, Piotr Nabielec, Rafał Gzelok, Klaudia Fotyniuk oraz Aleksandra Gościniak. Twórcy dają uczestnikom możliwość jak najlepszego dopasowania kursu do własnych potrzeb- wybierać można spośród pakietów dających dostęp do poszczególnych modułów, jak i do całego kursu. To ostatnie rozwiązanie jest szczególnie korzystne, bowiem poza lekcjami podstawowymi, zagwarantowanym do nich dostępem przez 12 miesięcy i możliwości dołączenia do specjalnej grupy wsparcia, daje szereg innych benefitów. Kursanci, którzy zdecydują się wykupić pakiet „Blog o podstaw”, otrzymają także 5 dodatkowo opracowanych tematów, zaproszenie na szkolenie stacjonarne o wartości 200 zł, a także atrakcyjne rabaty na produkty innych twórców o wartości 300 zł.
Dostęp do kursu można uzyskać dokonując zakupu na stronie, natomiast więcej informacji dostępnych jest pod adresem. Osoby zainteresowane kursem nie powinny jednak czekać na ostatnią chwilę, ponieważ sprzedaż potrwa jedynie do 5 listopada.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]