Rozpoczyna się trzecia polska edycja globalnego programu Chivas The Venture! Prestiżowy konkurs dla startupów odpowiedzialnych społecznie po raz kolejny otwiera szansę młodym, zdolnym polskim przedsiębiorcom na międzynarodowy sukces i wygraną w wysokości 1 miliona dolarów. Osiągnięcia laureatów poprzednich edycji, czyli twórców innowacyjnego systemu tłumaczącego dla Głuchych – MIGAM oraz startupu zajmującego się tworzeniem przenośnego modułu analiz DNA roślin – Nexbio, są najlepszym przykładem tego, że firmy z potencjałem na globalny sukces powstają także nad Wisłą.
Sukces drzemie w pozytywnych zmianach
Inicjatywa Chivas The Venture kierowana jest do startupów, które chcą zmieniać świat na lepsze, zgodnie z dewizą marki Chivas Regal „Success tastes better shared” – sukces smakuje lepiej, gdy dzielimy go z innymi. Konkurs jest wyrazem poczucia odpowiedzialności za otaczający nas świat oraz chęci pomocy młodym przedsiębiorcom, którzy pragną osiągnąć sukces we właściwy sposób. Dzięki Chivas The Venture startupy odpowiedzialnie społecznie zyskują szansę na zaprezentowanie swojego pomysłu na arenie międzynarodowej, a także na dofinansowanie, którego łączna pula wynosi 1 mln dolarów.
Zobacz również
Poprzednie edycje
W ciągu dwóch edycji Chivas The Venture w Polsce swoje zgłoszenia do konkursu przesłało ponad 200 startupów. Zeszłorocznym zwycięzcą został rewolucyjny projekt NEXBIO, stworzony przez biotechnologów z Lublina, którzy opracowują przenośny moduł analiz DNA roślin, by pomóc ograniczyć ilość pestycydów stosowanych w rolnictwie i przyczynić się do walki z głodem na świecie. Laureatem pierwszej edycji programu była firma MIGAM, oferująca innowacyjną usługę połączeń video z tłumaczami języka migowego. Dzięki zwycięstwu oba startupy zyskały niepowtarzalną szansę do zaprezentowania swoich wyjątkowych pomysłów w globalnych finałach Chivas The Venture, gdzie rywalizowali z kilkudziesięcioma konkurentami z całego świata.
Plan wart milion dolarów
Przedsiębiorcy zainteresowani tegoroczną edycją już od teraz mają szansę, aby zgłaszać swoje firmy do prestiżowego konkursu Chivas The Venture, którego globalnym ambasadorem jest słynny aktor – Javier Bardem. W programie mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy dopiero stawiający swoje pierwsze biznesowe kroki, jak również ci, który są obecni na rynku nie dłużej niż trzy lata. Jednym z podstawowych kryteriów, według którego oceniane będą zgłoszenia, jest szeroko pojęta użyteczność społeczna. Chętni mogą zgłaszać się do 31 października br. W grudniu zgłoszenia zostaną zweryfikowane i zaopiniowane przez kapitułę, w której zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz środowiska startupowego. Wszyscy finaliści prestiżowego konkursu wezmą udział w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich, przygotowanych przez grupę ekspertów z dziedziny biznesu. Wybrany spośród nich zwycięzca, podczas gali finałowej polskiej edycji konkursu, będzie reprezentował Polskę w czasie globalnego finału wiosną 2018 roku, w trakcie którego powalczy o udział w dofinansowaniu wynoszącym 1 mln dolarów.
Szczegółowe zasady uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing