Ruszają zgłoszenia do konkursu eventowego endorfina Storymakers

Ruszają zgłoszenia do konkursu eventowego endorfina Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do branży eventowej przed kolejnymi osobami i pozwala stworzyć projekt ze wsparciem doświadczonych praktyków. Na zwycięzcę czeka 15 tysięcy złotych i możliwość zrealizowania własnego wydarzenia biletowanego, a dla chętnych – również możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu w endorfina events.
O autorze
1 min czytania 2025-10-15

Storymakers to autorski format agencji endorfina events poszukujący najlepszego pomysłu na event biletowany. Uczestnicy przedstawią autorską koncepcję kreatywną, którą – przy wsparciu ekspertów endorfiny – przekształcą następnie w profesjonalną prezentację. Gotowe projekty zaprezentują przed jury.

Finałowe prace oceniać będą specjaliści z branży marketingowej, a także przedstawiciele patronów konkursu, Akademii Leona Koźmińskiego – dr Krzysztof Kuźmicz, oraz redakcji MeetingPlanner.plMagdalena Kondas.

Storymakers to platforma stworzona z myślą o wszystkich osobach kreatywnych – bez względu na wiek czy doświadczenie. Skierowana jest zarówno do tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją zawodową drogę lub rozważają przebranżowienie, jak i do osób w pełni kariery. Podczas poprzedniej, premierowej edycji konkursu zgłoszono kilkadziesiąt prac, a do finału zaproszono 6 osób, które walczyły o zwycięstwo.

Etapy konkursu

Pierwszy etap polega na wymyśleniu wydarzenia biletowanego, które będzie możliwe do zrealizowania i ciekawe dla odbiorcy. Wystawa sztuki, a może projekt muzyczny? Dla 50 czy 5 000 osób? Event może mieć dowolny charakter – liczy się kreatywność. Pomysł należy przedstawić w formie prezentacji, zawierającej maksymalnie 10 slajdów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugi etap to spotkanie wybranych uczestników z przedstawicielami endorfiny, podczas którego dostaną feedback na temat projektu oraz merytoryczne wsparcie od zespołu kreatywnego i producenckiego. Dzięki tej współpracy stworzą finalną wersję swojej wizji, rozbudowaną o pełny koncept, oprawę graficzną, wizualizacje oraz scenariusz wydarzenia.

Podczas wielkiego finału uczestnicy przedstawią i obronią swój pomysł na żywo przed jury złożonym z profesjonalistów z różnych branż – klientów i partnerów endorfiny. To właśnie podczas gali poznamy laureata Storymakers 2025!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Konkurs Storymakers to dla mnie wyjątkowa inicjatywa, która ma na celu wsparcie osób, które dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w branży. I nie chodzi tu wyłącznie o młodych – bo każdy, kto ma pomysł i pasję, ale brakuje mu wiedzy czy doświadczenia, zasługuje na szansę, by spróbować swoich sił. Chcemy inspirować, motywować i dawać przestrzeń do rozwoju tym, którzy marzą o tworzeniu, ale nie zawsze wiedzą, jak zacząć. To właśnie takie pomysły i takie osoby często kryją w sobie największy potencjał, który może zmieniać świat sztuki, kultury i kreatywności. Dla nas Storymakers to nie tylko konkurs – to przede wszystkim wspólna podróż, która może stać się początkiem czegoś naprawdę wyjątkowego – mówi Maciej Ledzion, Co-founder & Partner endorfina events.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Etap pierwszy konkursu trwa do 31 października. Swój unikalny pomysł można zgłaszać za pomocą dedykowanego formularza na stronie internetowej https://konkurs.endorfina.eu/.