W 2015 r., w pierwszej edycji loterii na rynek trafiło 8 ,5 mln piw będących nagrodami, które konsumenci mogli odbierać bezpośrednio w punktach sprzedaży. W tym roku pula wygranych została zwiększona do 12 mln. To najwięcej okazji do wygranej ze wszystkich promocji piwa na rynku.
Kupując jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane) w promocyjnym opakowaniu, wystarczy sprawdzić, czy pod zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Nagrody czekają u sprzedawców w specjalnie oznaczonych sklepach, które biorą udział w promocji. Lista sklepów jest dostępna na stronie marki www.tatra.pl.
Zobacz również
Każda odebrana w loterii „Miliony piw są w Tatrach” nagroda oznacza też dodatkowe wsparcie od Tatry dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Marka od początku istnienia jest związana z górami, a od 8 lat jako oficjalny sponsor współpracuje z GOPR. Pierwsza edycja loterii pokazała, że konsumenci zauważyli i docenili tę współpracę. Środki zgromadzone dzięki ubiegłorocznej loterii zostały przekazane jako dodatkowe wsparcie, poza stałą umową sponsorską. GOPR wykorzystał je na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.
– Oceniając wyniki z poprzedniego roku nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach”. Ubiegłoroczna loteria znacząco wzmocniła pozycję rynkową marki. Formuła loterii, w której nagroda jest dostępna natychmiast, została bardzo dobrze odebrana przez naszych konsumentów. Akcja przełożyła się nie tylko na bardzo dobry wynik sprzedaży, ale też wzmocniła lojalność konsumentów – mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager TATRY z Grupy Żywiec.
Akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach” wspiera kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz dedykowane materiały POSM, wspierające widoczność Tatry w punktach sprzedaży. Uruchomiono również infolinię konsumencką, pod którą udzielane będą wszystkie informacje dot. loterii. (tel. 22 100 40 95).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Projekty opakowań przygotowały agencje: MH-ART i GLOBAL. Dla Tatry pracują również: agencja Heart&Brain (komunikacja) i dom mediowy MediaVest (planowanie i zakup mediów). Działania PR realizuje agencja ROOTS PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing