Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Ruszyła kampania Fujifilm Polska promująca aparaty Instax

Instax to marka tzw. aparatów natychmiastowych. Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem „Don't just take, give".
O autorze
0 min czytania 2021-12-10

Firma Fujifilm Polska powierzyła MediaHub Poland obsługę mediową marki Instax w TV i na VOD. Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu na działania lokalne, dotyczące Polski.

– Instax ma w swojej ofercie najciekawsze i najbardziej różnorodne  natychmiastowe aparaty fotograficzne. W świecie cyfrowym, ciągłego pośpiechu małe odbitki są często jedyną widoczną pamiątką wydarzenia, w którym uczestniczyliśmy – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca w MediaHub Poland. – Bardzo się cieszę, że możemy pracować dla tak nowoczesnej marki.

Dwumiesięczna kampania promująca aparaty Instax rozpoczęła się w grudniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj