Dla Millenialsów to jeden z kultowych produktów przywołujący miłe wspomnienia z czasów dzieciństwa. Jego pojawienie się w sklepach było prawdziwą rewolucją na rynku słodyczy w Polsce. Chupa Chups Melody POPS, czyli lizak – gwizdek do dziś cieszy się ogromną popularnością konsumentów, szczególnie tych młodszych. Dzieci i nastolatki uwielbiają go za wyjątkowy smak i zaproszenie do wspólnej, muzycznej zabawy, do której w styczniu dołączają także TikTokerzy w ramach dedykowanej kampanii od Chupa Chups.
Początek roku, który dla polskich konsumentów od lat jest czasem kojarzącym się przede wszystkim z zimowymi podróżami i wyjazdami, jawi się dziś jako spore wyzwanie. Spędzamy obecnie znacznie więcej czasu w domu i poszukujemy kreatywnych pomysłów na zabawy angażujące wszystkich członków rodziny. Muzyczne atrakcje dla fanów małych słodkości przygotowała marka Chupa Chups.
Zobacz również
Odkryj w sobie artystę!
Już w styczniu ruszyła kampania poświęcona lizakom Chupa Chups Melody POPS. W ramach działań wybrana grupa TikTokerów podejmuje wyzwanie i w praktyce sprawdza możliwości kultowego lizaka w kształcie gwizdka, grając na nim dobrze znane melodie. – Zachęcamy wszystkich do śledzenia aktywności w social mediach i inspirowania się udostępnionymi przez influencerów nagraniami. Chupa Chups Melody POPS to wyjątkowa propozycja, która przyniesie moc zabawy nie tylko młodszym konsumentom, ale także dorosłym. Nasz challenge pozwala na uwolnienie swojej wyobraźni i kreatywne spędzanie czasu w domu lub na zabawie online z rówieśnikami – komentuje Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska. Cykl aktywacji w social mediach będzie trwał przez najbliższe trzy miesiące. Wszystkie działania w ramach kampanii zostały zaprojektowane zgodnie z claimem marki, czyli „Forever fun”!