Ruszyła kolejna aktywacja digitalowa marki Królewskie, przygotowana przez TWIN .digital collective

Tym razem agencja stworzyła mobilną grę dla Królewskiego - oficjalnego piwa nieoficjalnej Warszawy. Aktywacja wykorzystuje geolokalizację i zachęca do odkrywania miasta przez pryzmat nietypowych miejsc z lokalnym, dzielnicowym kolorytem.
O autorze
1 min czytania 2018-04-06

Mechanizm Dzielnicowych Akcji wpisuje się w modny trend gier miejskich – wycieczek po mniej znanych, a bardzo interesujących rejonach miasta.

– Naszym celem było stworzenie aktywacji odpowiadającej potrzebom ludzi młodych, chcących poznawać miasto w nieszablonowy sposób. Dziś przeważnie zwiedzamy nowe miejsca nie z wydrukowaną mapą, lecz ze smartfonem w dłoni. „Dzielnicowe Akcje” łączą odkrywanie prawdziwego oblicza stolicy z dobrą zabawą i szansą wygrania atrakcyjnych nagród – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Zasady gry są proste – celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez „odblokowanie” symboli – pinezek umieszczonych w konkretnych miejscach na mapie. Staje się to możliwe, gdy uczestnik znajdzie się w niedalekiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji. O wyniku decyduje zarówno łączna liczba punktów, jak i czas, w jakim zostały zdobyte.

Co istotne, gra nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji – aby zagrać, wystarczy przeglądarka internetowa. Dzięki temu wyróżnia się niskim progiem wejścia, przyjaznym dla użytkownika.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aktywacja potrwa do 30. kwietnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing