Ruszyła nowa kampania marki Luksja przygotowana przez Fenomem

21 września rozpoczęła się nowa kampania marki Luksja z udziałem wyjątkowej modelki Pauliny Filipek, laureatki wiosennego konkursu realizowanego przez markę wspólnie z portalem polki.pl w ramach akcji #takajestem.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentek na temat nowej linii produktów – żeli i mleczek pod prysznic Luksja Care Pro skierowanych do kobiet, które dbają o to, aby ich skóra była nawilżona, miękka i gładka w dotyku. „To pielęgnacja dla kobiet, które od żelu oczekują czegoś więcej” – powiedziała Katarzyna Dworak, Product Manager marki Luksja. Idealnym odzwierciedleniem takiej kobiety jest właśnie Paulina, stąd pomysł na jej udział w najnowszej kampanii.

„Paulina oczarowała nas nie tylko swoją urodą i niezwykłym, kobiecym wdziękiem, ale także naturalnością, delikatnością, osobowością i charakterem – jest wręcz uosobieniem marki Luksja – nowoczesną, piękną, silną i dbającą o siebie Polką” – dodaje Monika Latałło, Marketing Manager PZ Cussons.

Kampania realizowana jest w prasie, internecie i mediach społecznościowych.

Wraz z premierą kampanii prasowej, powstało również konto @luksja_takajestem na Instagramie, gdzie można już zobaczyć pierwsze materiały z sesji zdjęciowej realizowanej na potrzeby kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fenomem.

Czas trwania kampanii oraz budżet nie są ujawnione.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się