Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentek na temat nowej linii produktów – żeli i mleczek pod prysznic Luksja Care Pro skierowanych do kobiet, które dbają o to, aby ich skóra była nawilżona, miękka i gładka w dotyku. „To pielęgnacja dla kobiet, które od żelu oczekują czegoś więcej” – powiedziała Katarzyna Dworak, Product Manager marki Luksja. Idealnym odzwierciedleniem takiej kobiety jest właśnie Paulina, stąd pomysł na jej udział w najnowszej kampanii.
„Paulina oczarowała nas nie tylko swoją urodą i niezwykłym, kobiecym wdziękiem, ale także naturalnością, delikatnością, osobowością i charakterem – jest wręcz uosobieniem marki Luksja – nowoczesną, piękną, silną i dbającą o siebie Polką” – dodaje Monika Latałło, Marketing Manager PZ Cussons.
Zobacz również
Kampania realizowana jest w prasie, internecie i mediach społecznościowych.
Wraz z premierą kampanii prasowej, powstało również konto @luksja_takajestem na Instagramie, gdzie można już zobaczyć pierwsze materiały z sesji zdjęciowej realizowanej na potrzeby kampanii.
Za kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fenomem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Czas trwania kampanii oraz budżet nie są ujawnione.
Słuchaj podcastu NowyMarketing