Ruszyła nowa kampania „Ulubiony w regionie” marki Trybunał z Browaru Piotrków

Na początku kwietnia br. w Łodzi pojawiły się citylighty, backlighty i siatki wielkoformatowe reklamujące piwo Trybunał z Browaru Piotrków. Kampania outdoorowa pod hasłem „Ulubiony w regionie” potrwa do końca maja.
O autorze
0 min czytania 2022-04-12

To kolejna odsłona odświeżonej komunikacji Trybunału, która z początkiem roku zadebiutowała na jego profilu na Facebooku. Nowy język wizualny marki zwraca uwagę na jej pochodzenie, nawiązując do tradycji browarniczych i haftu krzyżykowego charakterystycznego dla regionu.

– Nasz region jest dla nas bardzo ważny, dlatego chcieliśmy wyraźniej zakomunikować, skąd wywodzi się Trybunał. Obecny key visual jest dokładnie taki jak marka: nowoczesny, a jednocześnie będący przejawem szacunku dla kultury Piotrkowa Trybunalskiego, w którym historia warzenia piwa sięga XIII w. – komentuje Michał Leszczyński, dyrektor marketingu firmy DRINK ID, właściciela Browaru Piotrków.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Ancymony, z którą marka nawiązała współpracę pod koniec 2021 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj