Myśl przewodnia tegorocznej edycji Kongresu Public Relations i Komunikacji to #PR-owiec #Wielozadaniowiec. Podczas wydarzenia poruszone zostaną zagadnienia z obszarów digital, social media, podcasty, influncerzy – czyli nowe PR-owe ścieżki komunikacji. Pojawią się także zadania z obszaru marketingu, employer brandingu, nieprzewidywalne kryzysy – czyli PR-owiec musi znać się na wszystkim!
W programie m.in.:
Zobacz również
- jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku marki,
- podcasty, muzyka, gwiazdy – nowe narzędzia i kanały dotarcia do odbiorcy,
- w jaki sposób zwiększyć efektywność komunikatów w mediach,
- metody unikania błędów komunikacyjnych i budowania strategii, która trafia do wszystkich,
- przegląd najciekawszych kampaniami PR 2019.
Zatem jeśli też masz wrażenie, że PR-owiec to osoba do zadań specjalnych, łącząca wiele ról i do tego czasem dokonująca niemożliwego – nie może Cię zabraknąć!
Dla naszych czytelników mamy 15% rabatu! W polu uwagi przy rejestracji należy wpisać 15nowymarketing.
Szczegóły i rejestracja dostępne są na stronie wydarzenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing