Kurs przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają zawodową przygodę z reklamą i marketingiem. Tasty Adverising Methods, to aż 40 godzin branżowych wskazówek od najlepszych specjalistów z Krakowa. Wspaniale uzupełniają one wiedzę zdobytą na studiach artystycznych czy kierunkach takich jak zarządzanie.
– Ideą kursu, a w przyszłości studiów podyplomowych, jest uzupełnienie aspektów merytorycznych pozyskiwanych w ramach standardowego programu nauczania studiów o know how zdobyty przez środowisko biznesowe – w tym wypadku branżę kreatywną. Wychodzimy z założenia, że nikt lepiej nie opowie o trudach codziennej pracy w agencji reklamowej niż pracownik takiej agencji. Nikt też lepiej nie przygotuje projektanta czy illustratora do pracy zdalnej niż inny freelancer – mówi Kamil Kowalik, koordynator kursu z ramienia Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości.
Zobacz również
Branżowe metody
Branża jak również studenci czekali na to od dawna. Ukończenie studiów artystycznych czy kierunków związanych z zarządzaniem, nie dawały pewności uzyskania pełni kompetencji potrzebnych do pracy m.in. na stanowisku account managera, project managera czy specjalisty ds. marketingu. Pracodawcy rozkładają ręce wdrażając kolejne programy „onboardingu” dla świeżo pozyskanych juniorów. Czy teraz wszystko się zmieni?
– Moje doświadczenia zawodowe przełożyłam na program kursu TAM. Jako CEO małej agencji reklamowej, miałam duży problem z pozyskaniem nowych pracowników, którzy posiadali wystarczającą wiedzę z zakresu zarządzania projektem, prawa czy rzetelnego researchu. W trakcie spotkań z juniorami dzieliłam się swoją wiedzą, w taki sposób, aby dać im solidną podstawę do dalszej pracy np. rozmawiając o prawach autorskich w kontekście pracy grafika. Edukacja i wdrożenie nowego pracownika wymaga od zespołu dużego zaangażowania. Nasz kurs ma to zmienić – komentuje Karolina Sztyler, pomysłodawczyni kursu.
W programie kursu możemy znaleźć zarówno moduł z zagadnieniami prawnymi np. prawo w reklamie, RODO czy przepisy związane z e-commerce, jak i moduł poświęcony pracy freelancera, prowadzony przez doświadczoną w tym zakresie dr Agnieszkę Szuścik.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nie zabraknie też pracy na żywym organizmie z Kubą Sztylerem z Fashion Trends Group, który opowie o tym, co miało wpływ na dobry wynik branży fashion w okresie pandemii COVID-19. Organizatorzy kursu nie zapomnieli także o artystach, którzy z dużymi sukcesami działają na arenie międzynarodowej – dr Borys Makary, uznany krakowski artysta wizualny, podzieli się z kursantami swoimi metodami na stworzenie idealnego konceptu kreatywnego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gdzie znaleźć więcej informacji?
Na solidną dawkę wiedzy, mogą liczyć nie tylko osoby przystępujące do kursu. W ramach promocji nowej inicjatywy, Tasty Advertising Methods przygotowało cykl darmowych webinarów dla miłośników reklamy i marketingu. Więcej o tych wydarzeniach można przeczytać na fanpage’u WSZiB na Facebooku lub na stronie kursu www.tastyadvertising.pl.
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie jako uczelnia niepubliczna funkcjonuje na rynku już 25 lat. W ramach swojej działalności prowadzi edukację zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym na następujących kierunkach: informatyka, finanse i rachunkowość, zarządzanie. Więcej na ten temat znajdziecie na stronie www.wszib.edu.pl