– Zwieńczenie konkursu Effie Awards to jedno z największych branżowych wydarzeń w Polsce. Tegoroczna edycja pod hasłem „Efektywność jest piękna”, pokazuje, że w najlepszych zgłoszeniach, za tym, co piękne w marketingu, stoją konkretne liczby i dane. Cieszy nas fakt, że w tym roku będziemy mogli osobiście wręczyć statuetki, tym którzy wzbogacili rynek o świetnie skrojone casy, ale co równie ważne – udowodnili, że dobre i ciekawe pomysł mają efektywne przełożenie na biznes – podsumował Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Część oficjalną Gali poprowadzi Mateusz Walczak od wielu lat związany z telewizją TVN Discovery. Redaktor, producent i prezenter w TVN CNBC, obecnie prowadzący w TVN24 i współgospodarz „Faktów o świecie” w TVN24 BiS. Pasjonat świata inwestycji, o szerokiej wiedzy na temat rynku akcji, obligacji oraz Forex. Jako dziennikarz, uczestniczy w dorocznych spotkaniach Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.
Zobacz również
Podczas Gali będzie miał miejsce występ Wojtka Mazolewskiego z materiałem z nowej płyty Yugen, która ukaże się 29 października.
Organizatorem wydarzenia jest SAR, a swoim zaangażowaniem, Galę Effie Awards 2021 wspierają:
- Sponsorzy strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
- Sponsorzy wspierający: YouTube, AMS, Facebook
- Partnerzy merytoryczni: Premium TV, Media&Leads, Teads
- Gospodarz gali: Teatr Wielki – Opera Narodowa
- Partnerzy gali: Ostoya, Ballantine’s7YO, Jacobs Creek, Saeco, Content Spot, TikTok
- Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
- Patroni medialni: NowyMarketing, Forbes, Business Insider, PRoto, Marketer+, E-Commerce w Praktyce, Marketing przy Kawie, KampanieSpołeczne.pl, Noizz, Player, Chilli Zet
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]