RE:PL – Polski Rebranidng Roku jest corocznym plebiscytem, organizowanym przez portal Branding Monitor już po raz szósty. Każdego roku specjaliści, praktycy i eksperci w dziedzinie brandingu wybierają najlepszą polską metamorfozę. W Polsce jest to jedyny tego typu plebiscyt.
Zgłoszenia do udziału w RE:PL 2018 przyjmowane są do 27 stycznia br. Rebranding może zostać zgłoszony zarówno przez autorów danego przeprojektowania, jak i samą markę, która przeszła tego typu proces i publicznie zakomunikowała zmianę w ubiegłym roku. W zeszłorocznej edycji o zwycięski tytuł walczyły aż 33 marki.
Zobacz również
Wszystkie szczegóły dotyczące zgłoszenia, odpowiedni formularz jak i zasady konkursu dostępne są na oficjalnej stronie plebiscytu – repl.brandingmonitor.pl. Warto jak najszybciej przygotować zgłoszenie i odpowiednie materiały, ponieważ czas na ich przesłanie to tylko nieco ponad 2 tygodnie. Następnie elektorzy i jury plebiscytu zadecydują o tym, komu przyznać branżowe wyróżnienie. Wyniki konkursu poznamy do końca marca 2019.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]