TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyły zgłoszenia do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2018

Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

RE:PL – Polski Rebranidng Roku jest corocznym plebiscytem, organizowanym przez portal Branding Monitor już po raz szósty. Każdego roku specjaliści, praktycy i eksperci w dziedzinie brandingu wybierają najlepszą polską metamorfozę. W Polsce jest to jedyny tego typu plebiscyt.

Zgłoszenia do udziału w RE:PL 2018 przyjmowane są do 27 stycznia br. Rebranding może zostać zgłoszony zarówno przez autorów danego przeprojektowania, jak i samą markę, która przeszła tego typu proces i publicznie zakomunikowała zmianę w ubiegłym roku. W zeszłorocznej edycji o zwycięski tytuł walczyły aż 33 marki.

Wszystkie szczegóły dotyczące zgłoszenia, odpowiedni formularz jak i zasady konkursu dostępne są na oficjalnej stronie plebiscytu – repl.brandingmonitor.pl. Warto jak najszybciej przygotować zgłoszenie i odpowiednie materiały, ponieważ czas na ich przesłanie to tylko nieco ponad 2 tygodnie. Następnie elektorzy i jury plebiscytu zadecydują o tym, komu przyznać branżowe wyróżnienie. Wyniki konkursu poznamy do końca marca 2019.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj